Never gonna give you up!
Forum > Off Topic > Never gonna give you up!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tänk så här:
pandan sjunger och spelar in det. Vi skickar videon till J.K Rowling som blir helt: OMG I LOVE THIS SHIT!!! Och sen...Jag vet (a) 7 sep, 2011 16:57 |
|
Borttagen
|
Jag kan faktiskt tänka mig att göra det, just becouse.
7 sep, 2011 19:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag kan faktiskt tänka mig att göra det, just becouse. Åh. 8DDD Jag måste se den. :c 7 sep, 2011 20:35 |
|
Borttagen
|
Om jag gör den, kommer jag självklart slänga upp den här. Men då varnar jag er, ni kommer att få en kraftig släng av öroninflammation.
7 sep, 2011 20:38 |
|
leumas vän
Elev |
7 sep, 2011 20:42 |
|
Borttagen
|
VEM FAN ÄR INTE PANDABEROENDE??
7 sep, 2011 21:05 |
|
leumas vän
Elev |
7 sep, 2011 21:08 |
|
Borttagen
|
Jag kommer sjunga ....Jag vet inte vad :<
7 sep, 2011 21:10 |
|
Borttagen
|
^DU! Du ska sjunga en låt jag bestämmer, i så fall. 8'
7 sep, 2011 21:12 |
|
Borttagen
|
Säg en låt x)
7 sep, 2011 21:15 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen