Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Never gonna give you up!

Forum > Off Topic > Never gonna give you up!

1 2 3 4 ... 10 11 12
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Tänk så här:
pandan sjunger och spelar in det.
Vi skickar videon till J.K Rowling som blir helt:
OMG I LOVE THIS SHIT!!!

Och sen...Jag vet (a)

7 sep, 2011 16:57

Borttagen

Avatar


Jag kan faktiskt tänka mig att göra det, just becouse.

7 sep, 2011 19:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag kan faktiskt tänka mig att göra det, just becouse.


Åh. 8DDD
Jag måste se den. :c

7 sep, 2011 20:35

Borttagen

Avatar


Om jag gör den, kommer jag självklart slänga upp den här. Men då varnar jag er, ni kommer att få en kraftig släng av öroninflammation.

7 sep, 2011 20:38

leumas vän
Elev

Avatar


Jag röstar för JA!
TheCasualtie: Vart har du varit hela mitt liv? Är du också pandaberoende?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

7 sep, 2011 20:42

Borttagen

Avatar


VEM FAN ÄR INTE PANDABEROENDE??

7 sep, 2011 21:05

leumas vän
Elev

Avatar


Om pandan gör never gonna give you up, så gör jag: My heart will go on.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

7 sep, 2011 21:08

Borttagen

Avatar


Jag kommer sjunga ....Jag vet inte vad :<

7 sep, 2011 21:10

Borttagen

Avatar


^DU! Du ska sjunga en låt jag bestämmer, i så fall. 8'

7 sep, 2011 21:12

Borttagen

Avatar


Säg en låt x)

7 sep, 2011 21:15

1 2 3 4 ... 10 11 12

Forum > Off Topic > Never gonna give you up!

Du får inte svara på den här tråden.