Magi finns på riktigt
Forum > Fanfiction > Magi finns på riktigt
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Tack alla som gillar den. Jag är ledsen att det dröjer så länge, och jag var nästan alldeles klar med kapitlet, när jag råkade klicka på Fanfictionknappen och allt raderades. Just nu kan jag faktiskt inte skriva mer, min lillebror tjatar att det är hans tur att ha datorn, men jag skriver igen så fort jag får tid. Tack igen alla underbara läsare! ♥ vet hur det känns med båda att man inte kan skriva mycket, för småsyskonet tjatar att ha datorn OCH att hela grejen raderas! 25 sep, 2011 13:35 |
|
Borttagen
|
Jobbigt med brorsan och att allt raderades, men jag ursäktar dig! Läääängtar efter mer!
25 sep, 2011 17:49 |
|
Borttagen
|
Mera Ny läsare!
Bevakar 25 sep, 2011 21:25 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Lesden att jag inte har skrivit på jättelänge men jag har inte haft tid och har bara hunnit kolla posten (där jag inte har fått något på ett tag) men så fort jag får tillfälle och brorsan inte kan störa på något sätt eller vis så lovar jag att jag ska skriva. Tack än en gång alla som gillar! ♥
7 okt, 2011 18:13 |
|
ebbavladimir
Elev |
Fortsätt skriva
7 okt, 2011 18:17 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Någon som har längtat efter mer?!?! Här kommer i alla fall nästa kapitel...
Kapitel 4 I flera dagar gjorde Adam inget annat än att tänka på Miranda. Så han måste ha blivit extra glad när han fick reda på att hans och Mirandas föräldrar hade bestämt att de skulle ha en slags återträff med varandra, eftersom de inte hade träffat varandra på väldigt länge. En till bonus för Adam var att han och Miranda skulle få ha en picnic själva medans föräldrarna var på en dyr restaurang. Adam skulle få vara helt själv med Miranda i flera timmar. Han hade bestämt sig för att berätta om sina känslor för henne när de var på picnicen. Han kunde nämnligen inte bärga sig längre, han skulle spricka och skrika det rakt ut om han inte fick berätta det för någon snart, eller varför inte nu. Det var verkligen dags att berätta det, men han visste inte hur, han älskade henne så mycket, men vad skulle han göra om hon inte kände likadant för honom?
7 okt, 2011 18:44 |
|
sofieperverto
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Någon som har längtat efter mer?!?! Här kommer i alla fall nästa kapitel... Kapitel 4 I flera dagar gjorde Adam inget annat än att tänka på Miranda. Så han måste ha blivit extra glad när han fick reda på att hans och Mirandas föräldrar hade bestämt att de skulle ha en slags återträff med varandra, eftersom de inte hade träffat varandra på väldigt länge. En till bonus för Adam var att han och Miranda skulle få ha en picnic själva medans föräldrarna var på en dyr restaurang. Adam skulle få vara helt själv med Miranda i flera timmar. Han hade bestämt sig för att berätta om sina känslor för henne när de var på picnicen. Han kunde nämnligen inte bärga sig längre, han skulle spricka och skrika det rakt ut om han inte fick berätta det för någon snart, eller varför inte nu. Det var verkligen dags att berätta det, men han visste inte hur, han älskade henne så mycket, men vad skulle han göra om hon inte kände likadant för honom? Jag har längtat efter mer! Det här är helt klart en av dom bästa jag läst - HP4L gänget - 7 okt, 2011 19:53 |
|
Fjortis
Elev |
Awesome
Trombones do it louder 7 okt, 2011 19:54 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Nämen gud vad gulligt tack så mycket! Jag blir otroligt rörd och börjar typ gråta när jag läser sådana här vackra kommentarer. Det kommer mer snart, det lovar jag, antagligen i morgon eller på söndag! Återigen, tack så otroligt mycket! ♥
7 okt, 2011 19:56 |
|
Fjortis
Elev |
Ingen orsak
Trombones do it louder 7 okt, 2011 19:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen