1 september!!!!
Forum > Harry Potter > 1 september!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jan
Elev |
ah det blir bra ses sen da
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
1 sep, 2011 07:27 |
|
Danzi
Elev |
1 sep, 2011 07:29 |
|
superman
Elev |
Jag ska ta flampulver till London nu så jag vet att jag kommer i tid till Hogwartsexpressen. Kanske träffar några av er?
1 sep, 2011 07:43 |
|
Dini99
Elev |
Alla har en dröm !
Och min dröm är att hoggy var på riktigt :-) "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 1 sep, 2011 08:12 |
|
Ida S
Lärare |
Please excuse me for not being at school today. I'm gonna get back to Hogwarts ♥
"we live together, and harry does all the cooking." 1 sep, 2011 08:35 |
|
Borttagen
|
Grattis alla 11-åringar! Jag är tolv, det är säkert Errol som kommer med mitt Hogwartsbrev om typ tio år... -.-"
Men glöm nte att byta profilbid till Hogwartsexpressen idag! 1 sep, 2011 08:47 |
|
whirlwinds
Elev |
1 sep, 2011 08:54 |
|
Borttagen
|
Jag börjar mitt 7:e år idag ♥
knappt 2 timmar kvar tills tåget går nu! ♥ 1 sep, 2011 09:07 |
|
Bellow
Elev |
jaa...tåget går ju snart..eller snart och snart men ändåå!!!
jag ha ju fått brevet så! ♥ 1 september blir nog min favvo dag!!^^ Join The Dark Side. NOW! ♆ 1 sep, 2011 09:29 |
|
moii
Elev |
Skrivet av Bellow: jaa...tåget går ju snart..eller snart och snart men ändåå!!! jag ha ju fått brevet så! ♥ 1 september blir nog min favvo dag!!^^ Japp du och jag får åka till Kings Cross snart med flampulver, eller något, jag vet inte. ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 1 sep, 2011 09:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen