I can´t forget...
Forum > Fanfiction > I can´t forget...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jullanbrullan19
Elev |
Oj! Det var redan kväll! :O Kan skriva nu xD
____________________________________________ Kapitel 4 Ginny tittade undrande på mig. Jag tror att hon märkte att jag var riktigt skraj. Det såg ut som om hon förstod mig, så jag kunde vara lugn. Jag tittade på smset igen och läste om det flera gånger. "Vem kan..." "JAG TYCKER DU SKA GÅ NER!" Avbröt Ginny mig och jag blev mycket förvånad. "V-va? Vad säger du kvinna?!" Utbrast jag och skakade Ginnys axlar med mina händer. "Förlåt, men ja kan inte behärska mig själv! Det är som en..." Började hon och ställde sig upp. Plötsligt började hon använda händerna på ett dramatiskt och drömmande sett medans hon titttade upp i taket. "Det är som...som en saga! Romia och Julia! Pippi Långstrump! Bamse och dom sju haven.............vilket är min favorit bok by the way! Jag tittade underligt på Ginny, men lät henne fortsätta sin replik. "Ja, ja! Som Bamse och dom sju haven! Ja! JAAA! Hermione..." Hon satte sig ner brevid mig och tog hennes händer på mina axlar. "....Tiden är inne. Time to go to the fängelsehålorna! Schas! Schas Hermione! Gå gå! sa hon med en drömmande röst och drog ut mig ur rummet. Sedan låste hon dörren efter mig så jag hade inget val. Jag fick gå till fängelsehålorna i allafall då. Åhh, jag var rädd mycket rädd! Tänk om det var självaste Voldemort som stod där nere och..........säljde kakor! "Urshh!" sa ja för mig själv och skakade på mig. Det var tyst, mycket tyst när jag äntligen kom ner till fängelshålorna. Tänk om Voldemort skulle hoppa fram bakom väggarna med en kakburk i handen. "BIIIIIIIP!" Jag hoppade till och kände hur det vibrerade i fickan. Det kanske var från O_Dragon_675458 som ville säga att kakorna var slut. Jag tog upp mobilen ur fickan och öppnade smset. Ginny ---> Hermione Hitta din drömprins Hermione. Hoppa på mooolnen. Det är precis som en saaaga, som Bamse och dom sju haaaaaven!! Jag suckade och la tillbaka mobilen i fickan. Jag gick runt hörnet och såg en man sitta på en stol riktad mot en dator. Han hade svart luva på sig, så jag så inte vem det var. Nu var jag rädd, RIKTIGT RÄDD!!! 23 september <3 30 aug, 2011 19:29 |
|
Dini99
Elev |
MEEEEER ! SUPERBRA !♥
*bevakar* "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 30 aug, 2011 19:50 |
|
jullanbrullan19
Elev |
30 aug, 2011 19:53 |
|
Dini99
Elev |
MEEER !! ♥ jag älskarden ! ♥ du skriver BÄST !
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 30 aug, 2011 19:55 |
|
Bombarda
Elev |
Meer!♥
Kärlek till alla! 30 aug, 2011 20:00 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Åhhh!! taaack! Så glad ja blir!
______________________________________ Kapitel 5 Jag gick lånsamt fram till mannen med svart luva vid datorn. Jag andades snabbt och min puls dunkade supersnabbt. Mannen vända sig om och tittade mot mig. Jag såg fortfarande inte huvudet på grund av att luvan skymde ansiktet. Men när han vel tog av luvan såg jag vem det var. "Hermione, Hermione! Jag har byggt värsta huset på Minecraft! Kom och titta, kom och titta!!" Jag trodde ja aldrig skulle säga detta men jag vart riktigt lättad över att se Harry spela Minecraft! Harry visade hans Stora hus och jag vart faktiskt riktigt inponerad. Jag hade aldrig någonsin byggt en så stort hus på minecraft förut. Vist, ja blev lite avis, men det var endå kul att se det underbara värket. "Ååååh! Varför tänkte ja inte på det tidigare!" sa jag och slog mig själv i huvudet efter att jag kom på Harry´s Minecraft-namn: O_Dragon_675458. "BIIIIIP!" "Ett sms till..." sa jag och suckade. Jag tog upp mobilen och läste det. Ginny ---> Hermione Sååååå, vad heter din drömprins. Snälla seeeeeeej!!! Jag lovar att inte skvallra för någon...utom Ron, Parvati, Padma, Draco, Seamus, Snape, Mrs mcGonnagon, Mr Dumbledor, min pappa, mamma, och resten av min släckt! Men det är det ju värt eftersom...........OJ NU MÅSTE JAG DRA!! Bamse och dom sju haven börjar på tv. CHAAAAOOOO!! Jag struntade i att svara och la tillbaka mobilen i fickan. "Å! Maten öppnar och jag är sååå hungrig! Tjadå Harry!" MER IMORN! 23 september <3 30 aug, 2011 20:09
Detta inlägg ändrades senast 2011-08-31 kl. 19:27
|
|
Bombarda
Elev |
Riktigt bra!
Meer!♥ Kärlek till alla! 30 aug, 2011 20:31 |
|
Dini99
Elev |
Meeer ! ♥
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 31 aug, 2011 08:50 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Det kommer mer efter skolan!
23 september <3 31 aug, 2011 11:49 |
|
Borttagen
|
Den är jätte bra, inte för att jag vet vad maincraft är... Men ändå ;P;P;P
31 aug, 2011 11:55 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen