Proud to be tall!!
Forum > Off Topic > Proud to be tall!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
170, typ. Men jag känner mig alltid fett kort då en av mina bästa vänner är typ lika lång som eiffeltornet, och en annan av mina vänner är nästan lika lång T____T
wolfstar deserved better. 29 aug, 2011 21:13 |
|
Racelly
Elev |
jag är 1,78 och stolt - det är en decimeter längre än snittet för tjejer :3
You don't have to call me sir, professor 29 aug, 2011 22:21 |
|
adliitam
Elev |
Tycker det är jätte fint att vara lång !
![]() ![]()
29 aug, 2011 22:32 |
|
tomtesnodd
Elev |
1.74
Har aldrig trivts i min längd tyvärr. Blir inte bättre när man hör ens kompisar sitta och klaga "omg, jag kan inte att ha klackskor för jag blir så lång då". Du är 1.60, du blir för fasiken inte lång (no offense till er som är det). Men det är sjukt störigt när folk inte tänker på vad de säger -.- "It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities" 29 aug, 2011 22:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av tomtesnodd: 1.74 Har aldrig trivts i min längd tyvärr. Blir inte bättre när man hör ens kompisar sitta och klaga "omg, jag kan inte att ha klackskor för jag blir så lång då". Du är 1.60, du blir för fasiken inte lång (no offense till er som är det). Men det är sjukt störigt när folk inte tänker på vad de säger -.- Dedär stör jag mig också på. "Jag blir så lång då". Jaha, så det är något fel att vara lång? Inte för att jag är speciellt lång, men jag har många kompisar som är det, och de tycker också att detta är skitdrygt. 30 aug, 2011 06:33 |
|
Luna 1
Elev |
Jag är 1,60 typ eller något.
Och jag är elva. OCh jag är väll sisådära nöjd med det. Jag är dock inte längst i klassen utan en tjej som är typ 1,70 eller något liknande. HOn är stolt över att vara lång, so I guess I HAVE TO BE PROUD, one day!
Tumblr.
7 okt, 2011 14:28 |
|
Salazar1
Elev |
Jag är väl 165 cm eller nåt. Jag är den längsta i min klass. förut hatade jag det men det finns ju vissa fördelar med det!
Slytherin Pride 7 okt, 2011 15:04 |
|
Borttagen
|
Jag är 172, eller 173 cm. Och jag är tretton, så igentligen är jag väl rätt lång, men inte längst.
Jag är nästlängst, den längsta är typ två cm längre och exakt en vecka äldre, vilket han alltid tar ut fördelar på... Det är faktiskt lite jobbigt att vara lång, är kompis med det kortaste i klassen (20 cm kortare) och ibland får jag sjuk nacke av att titta neråt. Men det är klart att det finns fördelar... 7 okt, 2011 15:47 |
|
Luna 1
Elev |
^ Vi långa har oftast dem största fördelarna, som att nå högst. Men ibland kan det leda till mer jobb.
"MEH, DU SKULLE JU LÄGGA UPP BOKEN I BOKHYLLAN!" - Jag "Men jag är för koooort!" - Random person. *Suckar och försvinner och lägger upp boken*
Tumblr.
7 okt, 2011 17:09 |
|
sofieperverto
Elev |
jag tycker att jag är lång fast jag känner mig inte lång haha, 178 cm är jag
- HP4L gänget - 7 okt, 2011 17:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen