Proud to be short :)
Forum > Off Topic > Proud to be short :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det är verkligen förvirrande att inte veta vilken av "proud to be tall/short" man ska skriva i!
Jag är runt 1.65. Räknas det som långt eller kort..? Någon, te, te, te, te, kaffe, någon?! 29 aug, 2011 18:42 |
|
Youknoowme
Elev |
29 aug, 2011 18:43 |
|
Borttagen
|
NOOO, ÄR JAG MEDELLÅNG?!
Vad tråkigt 29 aug, 2011 18:43 |
|
Youknoowme
Elev |
29 aug, 2011 18:44 |
|
Borttagen
|
Jag är stolt över att vara lång, har alltid varit den längsta tjejen i klassen.
29 aug, 2011 18:45 |
|
Youknoowme
Elev |
29 aug, 2011 18:46 |
|
Borttagen
|
heja oss korta människor
29 aug, 2011 18:49 |
|
cannedcorn
Elev |
Jag är typ.. inte kort, men inte lång. 162 tror jag att jag är. Är längre än några i min klass, men dom flesta är längre än mig ^^ ..fast sen är ju folket i min klass typ jättar, men det gills inte
29 aug, 2011 18:49 |
|
Youknoowme
Elev |
29 aug, 2011 18:50 |
|
Borttagen
|
åh, jag är en proud shorty! Knappt 1.54, haha
29 aug, 2011 18:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen