Vad gör du omedvetet?
Forum > Off Topic > Vad gör du omedvetet?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
^ Eller så har man upptäckt att man gör det ofta, men man lägger inte märke till det när man väl gör det. Om du förstår hur jag menar?
27 aug, 2011 15:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av superman: Skrivet av Borttagen: jag sitter och trummar på mina ben rätt så ofta. jag brukar också bita på min underläpp Jag med! Och så biter jag bort massa skinn i munnen när jag är nervös eller rastlös, slickar mig för jämnan om läpparna och gör skumma ljud (speciellt när jag har tråkigt eller koncentrerar mig). haha jag brukar också äta upp mig själv 27 aug, 2011 15:29 |
|
mellanrum
Elev |
Tuggar på min kind, kluddar på vad som helst så fort jag har en penna i min hand och dansar till låtar jag hör i mitt huvud '-' För det får jag många blickar.
27 aug, 2011 15:46 |
|
Borttagen
|
Trummar på vad jag får tag i elr bitter på mina naglar, svär lite omdetvetet
1 sep, 2011 11:00 |
|
Margaret
Elev |
Jag river alltid av "flikar" på mina naglar, och pillar alltid med naglarna när jag är rastlös.
För övrigt måste jag typ alltid göra något med händerna; typ alltid smattra med fingrarna mot bordet eller greja med naglarna som jag nämnde ovan. Kan liksom aldrig ha fingrarna elelr händerna stilla. ![]()
1 sep, 2011 11:30 |
|
Borttagen
|
Tar upp mobilen och lossar och trycker fast batteriluckan igen, så att det knäpper.
1 sep, 2011 11:33 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Bitar på naglarna och nu är jag inne i en apjobbig period där INGENTING lyckats få mig att sluta och tänka efter. Jag behöver sluta så att tänderna inte blir snea igen... och för att få finare naglar.
Lägger benen i kors över knät/på låret fastän jag vet att det ökar risken för blodproppar senare i livet. jag är värdelös på att sitta med benen normalt. Har jag en bläckpenna i handen sitter jag gärna och trycker ut och in "stiftet" hela tiden så att man hör det knäppande ljudet. När jag åker buss/bil biter jag mig i kinden eller på sidan av tungan varje gång fordonet kommer "mellan" på lyckstolpar eller de vita reflex-stolparna som står uppradade längst vägarna. Jobbigt är det när lyktstolparna inte sitter parallellt över vägen för då måste jag pricka in varje "träff" dubbelt så många gånger och då tar kinden/tungan stryk av alla lätta tugg. På gator och vägar ser jag rutor och ränder som jag inte vill gå fel på, speciellt jobbigt är det att gå på bryggor där jag ofta väljer att hoppa från bräda till bräda för att aldrig gå över sträcket där en bräda slutar och nästa börjar. ....fast jag är ju medveten om att jag gör det omedvetet. typ. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 sep, 2011 11:38 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Skrivet av Hannanas: Ganska tydlig fråga. Vad gör du helt omedvetet? Kan leda till pinsamma följder, märkliga situationer eller bara ett gott skratt. Själv påverkas jag alltid av gäspningar, oavsett om jag är trött eller inte. Gäspar någon annan så gäspar jag. Spelar ingen roll hur ofta den andra personen gäsper, min mun öppnar sig minst lika stort, som om jag utmanar den andre gäsparen... Gäspade när jag läste det där Skrivet av Borttagen: Tar upp mobilen och lossar och trycker fast batteriluckan igen, så att det knäpper. This. Har gjort det så ofta att skalet blivit alldeles slitet och lossnar jättelätt Gör säkert andra saker också, men inget jag kommer på just nu... :p All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 1 sep, 2011 15:16 |
|
baramin
Elev |
Jag brukar fastna med blicken på folk, oftast på pinsamma områden. ( ♥ )
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 1 sep, 2011 15:17 |
|
whirlwinds
Elev |
1 sep, 2011 15:20 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen