Vad har du för mobil?
Forum > Off Topic > Vad har du för mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
26 aug, 2011 16:43 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Htc Wildfire, med snirklar....
Yeay 26 aug, 2011 16:58 |
|
superman
Elev |
26 aug, 2011 17:01 |
|
Borttagen
|
Jag har en HTC Desire ^^
26 aug, 2011 17:03 |
|
Borttagen
|
ifåne4. skäms som attan :'(
26 aug, 2011 17:04 |
|
vevve_puff
Elev |
har en sony ericsson experia x8 har tappat det i golvet många gånger
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 26 aug, 2011 17:10 |
|
Borttagen
|
iPhone 3G Lite gammal, alla har ju typ iPhone 4:or, men jag fick iaf min för drygt ett år sen. ^^
26 aug, 2011 17:18 |
|
ikka
Elev |
26 aug, 2011 17:39 |
|
kinshaw
Elev |
26 aug, 2011 17:58 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av ikka: Nokia 5310 xpress music. Ååå en sån hade jag förut, älskade den av hela mitt hjärta ♥ Sen gick den sönder, och jag fick en Sony Ericsson Xperia x10 mini... som jag inte trivs med alls x( "we live together, and harry does all the cooking." 26 aug, 2011 18:23 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen