Wow, coolt!
Forum > Harry Potter > Wow, coolt!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
God damn vilka jävla cupcakes.... Jag misslyckas fan med simpla sockerkakor och kladdkakor. Kan inte göra någonting som ser aptitligt ut :c
21 aug, 2011 21:27 |
|
Slytheria
Elev |
Skrivet av expelliarmus: God damn vilka jävla cupcakes.... Jag misslyckas fan med simpla sockerkakor och kladdkakor. Kan inte göra någonting som ser aptitligt ut :c Naw </3 I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me. 21 aug, 2011 21:33 |
|
Summer Lovegood
Elev |
WOW! O.O
Det där borde ha tagit lång tid att göra. De var verkligen häftiga. "We will finish this as it all began...Together" 21 aug, 2011 22:12 |
|
Slytheria
Elev |
Ja, dem är extremt detaljerade...
I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me. 21 aug, 2011 22:12 |
|
Summer Lovegood
Elev |
Först trodde jag de var jätte stora med riktiga rosor eller nått längst ner på dem. xD
Sen såg jag att det var glasyr. "We will finish this as it all began...Together" 21 aug, 2011 22:15 |
|
tessa
Elev |
21 aug, 2011 22:39 |
|
adliitam
Elev |
21 aug, 2011 23:55 |
|
puffen
Elev |
DET är nördigt
21 aug, 2011 23:56 |
|
Borttagen
|
Lite onödigt att göra alla mönster på en cupcake, som man ändå måste äta upp senare.
22 aug, 2011 16:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Lite onödigt att göra alla mönster på en cupcake, som man ändå måste äta upp senare. Det kallas konst. De var väldigt fina, men det finns dock HP-cupcakes som är myyycket snyggare! Och jag tycker att det såg lite ut som att det var utklippta märken som var påsatta, lite fejk... Haha, jag, Citronisglassen, GinnyOlivia och Dobby, a free elf gjorde elevhemscupcakes för ett tag sedan, men de blev inte alls bra... ![]() 22 aug, 2011 16:58 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen