F.I.S.A. Skåne
Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Adina
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: Fast det går ju inte. Då heter vi Föreningen för imponerande skånearbete Skåne. Och det är ju rätt så fail. ;_; Spelar väl ingen större roll... Jag tänker på det som att det där "Skåne" efter "FISA" bara är där som ett förtydligande, inte en del av namnet. Om vi inte ska heta FISAS. Föreningen för Imponerande SkåneArbetare låter väl okej, fast jag tänker någonting mer HP-aktigt. Så att det märks på namnet att vi är en Harry Potter-förening. :) 16 aug, 2011 21:30 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Skrivet av Adina: Skrivet av Wingardium Leviosa: Fast det går ju inte. Då heter vi Föreningen för imponerande skånearbete Skåne. Och det är ju rätt så fail. ;_; Spelar väl ingen större roll... Jag tänker på det som att det där "Skåne" efter "FISA" bara är där som ett förtydligande, inte en del av namnet. Om vi inte ska heta FISAS. Föreningen för Imponerande SkåneArbetare låter väl okej, fast jag tänker någonting mer HP-aktigt. Så att det märks på namnet att vi är en Harry Potter-förening. Oh, men då blev det ju svårt... Föreningen för... äh jag går och lägger mig. xD
16 aug, 2011 21:32 |
|
Episkey
Elev |
Vi måste alla ses ngn dag på malmöfestivalen också
Annars det ängelska spew x) Fast det kan bli jobbigt med W.. EDIT: Älskar hur jag stavade engelska med ä, och tänker därför inte ändra xD
16 aug, 2011 21:32 |
|
lillamymin
Elev |
så kolla nu in vår hemsida. Jag tror att det ska funka, hoppas jag. fisa-skane.webs.com. Jag hoppas verkligen att det ska funka. Är inte så väldigt bra på det här med datorer. ><
Edit: Ni som var på träffen, skicka en meddelande så får ni lösen till mailen och hemsidan så kan vi alla ändra och fixa Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 16 aug, 2011 21:37 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
16 aug, 2011 21:44 |
|
Supermegafoxyawesomehot
Elev |
Skrivet av Episkey: Vi måste alla ses ngn dag på malmöfestivalen också Annars det ängelska spew x) Fast det kan bli jobbigt med W.. EDIT: Älskar hur jag stavade engelska med ä, och tänker därför inte ändra xD Definitivt! Btw, sidan blev ju superfin! 'sup 16 aug, 2011 21:47 |
|
Adina
Elev |
Jag tänkte engelska SPEW skulle kunna funka, typ Svenska Potter Experter... eller något
Men vi heter ju redan FISA, och har gjort en sida, så... whatever. Och lillamymin, om du undrar VAD SOM HÄNDER, så försöker jag fixa med början till ett forum på sajten. Bara så att du vet varför ALLTING ÄNDRAR PÅ SIG OMIGOD :) 16 aug, 2011 21:49 |
|
Minidjuret
Elev |
Gahhwshs, Nu har jag läst igenom allt.
Me like the hemsida xD 16 aug, 2011 21:51 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av Supermegafoxyawesomehot: Skrivet av Episkey: Vi måste alla ses ngn dag på malmöfestivalen också Annars det ängelska spew x) Fast det kan bli jobbigt med W.. EDIT: Älskar hur jag stavade engelska med ä, och tänker därför inte ändra xD Definitivt! Btw, sidan blev ju superfin! Det vore awesome! HP nördar tar över Malmö festivalen! Om hemsidan. Vart ska man mejla? :o jag är också rätt seg.. 16 aug, 2011 21:52 |
|
lillamymin
Elev |
Om ni vill ha lösenordet, så skicka ett meddelande här på mugglis till mig eller Adina eller någon annan som också redan har fått det. Jag orkade nämligen inte skicka meddelande till alla.
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 16 aug, 2011 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen