Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

F.I.S.A. Skåne

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

1 2 3 4 ... 340 341 342
Användare Inlägg
Adina
Elev

Avatar


Skrivet av Wingardium Leviosa:
Fast det går ju inte.

Då heter vi Föreningen för imponerande skånearbete Skåne.

Och det är ju rätt så fail. ;_;


Spelar väl ingen större roll... Jag tänker på det som att det där "Skåne" efter "FISA" bara är där som ett förtydligande, inte en del av namnet.
Om vi inte ska heta FISAS.

Föreningen för Imponerande SkåneArbetare låter väl okej, fast jag tänker någonting mer HP-aktigt. Så att det märks på namnet att vi är en Harry Potter-förening.

:)

16 aug, 2011 21:30

Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


Skrivet av Adina:
Skrivet av Wingardium Leviosa:
Fast det går ju inte.

Då heter vi Föreningen för imponerande skånearbete Skåne.

Och det är ju rätt så fail. ;_;


Spelar väl ingen större roll... Jag tänker på det som att det där "Skåne" efter "FISA" bara är där som ett förtydligande, inte en del av namnet.
Om vi inte ska heta FISAS.

Föreningen för Imponerande SkåneArbetare låter väl okej, fast jag tänker någonting mer HP-aktigt. Så att det märks på namnet att vi är en Harry Potter-förening.


Oh, men då blev det ju svårt...

Föreningen för... äh jag går och lägger mig. xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

16 aug, 2011 21:32

Episkey
Elev

Avatar


Vi måste alla ses ngn dag på malmöfestivalen också ♥ FISAH <-- x) Föreningen i Skåne av Hp-nördar

Annars det ängelska spew x) Fast det kan bli jobbigt med W..

EDIT: Älskar hur jag stavade engelska med ä, och tänker därför inte ändra xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi52.tinypic.com%2F2mms7qr.gif

16 aug, 2011 21:32

lillamymin
Elev

Avatar


så kolla nu in vår hemsida. Jag tror att det ska funka, hoppas jag. fisa-skane.webs.com. Jag hoppas verkligen att det ska funka. Är inte så väldigt bra på det här med datorer. ><

Edit: Ni som var på träffen, skicka en meddelande så får ni lösen till mailen och hemsidan så kan vi alla ändra och fixa

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

16 aug, 2011 21:37

Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


Hemsidan var jättefin ju!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

16 aug, 2011 21:44

Supermegafoxyawesomehot
Elev

Avatar


Skrivet av Episkey:
Vi måste alla ses ngn dag på malmöfestivalen också ♥ FISAH <-- x) Föreningen i Skåne av Hp-nördar

Annars det ängelska spew x) Fast det kan bli jobbigt med W..

EDIT: Älskar hur jag stavade engelska med ä, och tänker därför inte ändra xD


Definitivt! Vi måste bestämma dag och plats så kan vi springa runt och freaka på malmö festivalen. x)

Btw, sidan blev ju superfin! Men ska man mejla till den adressen som är på då? Eller här på mugglis? *seg mode: on*

'sup

16 aug, 2011 21:47

Adina
Elev

Avatar


Jag tänkte engelska SPEW skulle kunna funka, typ Svenska Potter Experter... eller något

Men vi heter ju redan FISA, och har gjort en sida, så... whatever.

Och lillamymin, om du undrar VAD SOM HÄNDER, så försöker jag fixa med början till ett forum på sajten. Bara så att du vet varför ALLTING ÄNDRAR PÅ SIG OMIGOD

:)

16 aug, 2011 21:49

Minidjuret
Elev

Avatar


Gahhwshs, Nu har jag läst igenom allt.

Me like the hemsida xD

16 aug, 2011 21:51

Stranger
Elev

Avatar


Skrivet av Supermegafoxyawesomehot:
Skrivet av Episkey:
Vi måste alla ses ngn dag på malmöfestivalen också ♥ FISAH <-- x) Föreningen i Skåne av Hp-nördar

Annars det ängelska spew x) Fast det kan bli jobbigt med W..

EDIT: Älskar hur jag stavade engelska med ä, och tänker därför inte ändra xD


Definitivt! Vi måste bestämma dag och plats så kan vi springa runt och freaka på malmö festivalen. x)

Btw, sidan blev ju superfin! Men ska man mejla till den adressen som är på då? Eller här på mugglis? *seg mode: on*

Det vore awesome! HP nördar tar över Malmö festivalen!

Om hemsidan. Vart ska man mejla? :o jag är också rätt seg..

16 aug, 2011 21:52

lillamymin
Elev

Avatar


Om ni vill ha lösenordet, så skicka ett meddelande här på mugglis till mig eller Adina eller någon annan som också redan har fått det. Jag orkade nämligen inte skicka meddelande till alla.

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

16 aug, 2011 21:56

1 2 3 4 ... 340 341 342

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

Du får inte svara på den här tråden.