Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Quidditch i Lundagård

Forum > Off Topic > Quidditch i Lundagård

1 2 3 4 ... 12 13 14
Användare Inlägg
Dixdye
Elev

Avatar

+1


Jag ska komma. :'D

8 sep, 2011 17:56

Minidjuret
Elev

Avatar


Vilken lucka?! Jag är så förvirrad

8 sep, 2011 19:40

lillamymin
Elev

Avatar


Dixdye: Yaaay, kul mes människor

Minidjuret: luckan på bilden. Den som är det första man kan se typ som en svart öppning

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

8 sep, 2011 20:17

Minidjuret
Elev

Avatar


Jag ser ingen lucka! Snälla, kan vi inte träffas på en enklare plats?

8 sep, 2011 20:36

Stranger
Elev

Avatar


JAG FATTAR INTE! D: Jaja vi hittar väl.. /

8 sep, 2011 20:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av lillamymin:
Det gäller att när man kommer med tåg, komma upp u den där luckan och det är det jag försökt beskriva.

Om du ta bussen, tja jag vet inte riktigt var den stannar men det är i alla fall vid luckan vi träffas. Bussen stannar inte långt ifrån, men det finns lite olika hållplatser och jag är inte säker på vilken det är. För att hitta till luckan behöver man i princip bara gå mot stationshuset annars.


Det kan inte vara så svårt, är "Luckan" den stora ingången? *Hoppas på att det finns en stor ingång*

8 sep, 2011 20:37

Minidjuret
Elev

Avatar


Njaa, jag är inte säker s: Jag hittade luckan nu på bilden, men jag kommer inte hitta dit!

8 sep, 2011 20:38

lillamymin
Elev

Avatar


Anledningen till att vi valt denna platsen är att det är där alla andra Hp-träffar alltid har börjat, men även också för att det förmodligen är det allra lättaste stället att hitta till. det har till och med fått den fiina utmärkelsen "mötesplats" Du hittar säkert dit, det är på centralstationen, och lätt att hitta, om man bara går mot stationshuset går det inte att missa

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

8 sep, 2011 21:20

luckyBella
Elev

Avatar


Jag skulle verkligen komma, om det inte nu vore så att jag bor i Stockholm

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2Fjfci91.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi60.tinypic.com%2F2enspyb.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi60.tinypic.com%2F2uogtio.gif

8 sep, 2011 21:22

Stranger
Elev

Avatar


Vi hittar säkert! *försöker vara positiv*

11 sep, 2011 11:29

1 2 3 4 ... 12 13 14

Forum > Off Topic > Quidditch i Lundagård

Du får inte svara på den här tråden.