Quidditch i Lundagård
Forum > Off Topic > Quidditch i Lundagård
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dixdye
Elev |
Jag ska komma. :'D
8 sep, 2011 17:56 |
|
Minidjuret
Elev |
Vilken lucka?! Jag är så förvirrad
8 sep, 2011 19:40 |
|
lillamymin
Elev |
Dixdye: Yaaay, kul mes människor
Minidjuret: luckan på bilden. Den som är det första man kan se typ som en svart öppning Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 8 sep, 2011 20:17 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag ser ingen lucka! Snälla, kan vi inte träffas på en enklare plats?
8 sep, 2011 20:36 |
|
Stranger
Elev |
JAG FATTAR INTE! D: Jaja vi hittar väl..
8 sep, 2011 20:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lillamymin: Det gäller att när man kommer med tåg, komma upp u den där luckan och det är det jag försökt beskriva. Om du ta bussen, tja jag vet inte riktigt var den stannar men det är i alla fall vid luckan vi träffas. Bussen stannar inte långt ifrån, men det finns lite olika hållplatser och jag är inte säker på vilken det är. För att hitta till luckan behöver man i princip bara gå mot stationshuset annars. Det kan inte vara så svårt, är "Luckan" den stora ingången? *Hoppas på att det finns en stor ingång* 8 sep, 2011 20:37 |
|
Minidjuret
Elev |
Njaa, jag är inte säker s: Jag hittade luckan nu på bilden, men jag kommer inte hitta dit!
8 sep, 2011 20:38 |
|
lillamymin
Elev |
Anledningen till att vi valt denna platsen är att det är där alla andra Hp-träffar alltid har börjat, men även också för att det förmodligen är det allra lättaste stället att hitta till. det har till och med fått den fiina utmärkelsen "mötesplats"
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 8 sep, 2011 21:20 |
|
luckyBella
Elev |
8 sep, 2011 21:22 |
|
Stranger
Elev |
Vi hittar säkert! *försöker vara positiv*
11 sep, 2011 11:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen