Dramione!!!
Forum > Harry Potter > Dramione!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
Jag tycker inte om shippers, alls. Minst sagt Drarry och Dramione. Haha jag håller mig till de äkta paren! ;>
16 aug, 2011 15:33 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Maharajah: Dramione, nej. Feltson, ja. agree!!! Dom passar ju inte alls ihop i böckerna ! ![]() ![]()
16 aug, 2011 15:38 |
|
annawpotter
Elev |
16 aug, 2011 16:51 |
|
Ida S
Lärare |
Åh jo =D *hardcore-Dramione*
"we live together, and harry does all the cooking." 16 aug, 2011 17:02 |
|
TheBoggart
Elev |
Har läst några Dramione fanfics och måste säga att vissa är bra skrivna. Men jag skulle aldrig vilja ändra på historien. Ron och Hermione är canon och jag älskar dem. ♥
16 aug, 2011 17:09 |
|
Luna 1
Elev |
Min kompis gick precis over to the dark side. (Dramione)
Men.. *host* jag gick över till Snape/Lily. Så, det är väl ganska jämt, men tanken på Draco och Hermione får mig att må dåligt. Liksom Ron och Hermione är gjorda för varandra och då menar jag faktiskt det. J.K gjorde dem till det och det vill jag INTE ändra det skulle vara som att vara elak mot henne som att säga att dem inte passar ihop. I don't know.
Tumblr.
16 aug, 2011 17:09 |
|
Borttagen
|
Ush nej! Hermione och Ron!
16 aug, 2011 17:14 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Luna 1: Min kompis gick precis over to the dark side. (Dramione) J.K gjorde dem till det och det vill jag INTE ändra det skulle vara som att vara elak mot henne som att säga att dem inte passar ihop. I don't know. Dock är det aldrig fel på lite fantasi!
16 aug, 2011 19:43 |
|
sten
Elev |
Haha, nej.
Den enda pairingen som inte finns med i böckerna som är bra är Neville och Ron. Så fint. 16 aug, 2011 19:46 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Luna 1: Min kompis gick precis over to the dark side. (Dramione) J.K gjorde dem till det och det vill jag INTE ändra det skulle vara som att vara elak mot henne som att säga att dem inte passar ihop. I don't know. Dock är det aldrig fel på lite fantasi! Håller med dig. Jag kan klara av Dramione om ingen pratar med MIG om det. Det är liksom att ändra det hon skapat. Och Hermione/Hagrid som du nämnde är bara HEMSKT. Fast jag hatar att det finns Harry/Snape. Det är motbjudande.
Tumblr.
16 aug, 2011 19:48 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen