SKOLAN <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amandan
Elev |
15 aug, 2011 17:57 |
|
Ugglan
Elev |
15 aug, 2011 17:58 |
|
Borttagen
|
NEJ!! Vill INTE börja skolan!!! VILL INTE, VILL INTE, VILL INTE, VILL INTE, VILL INTE, VILL INTE, VILL INTE!!!
15 aug, 2011 18:00 |
|
Dante
Lärare |
Hoho! 15 aug, 2011 18:01 |
|
Ugglan
Elev |
Skrivet av Dante: Hoho! Precis
15 aug, 2011 18:03 |
|
Hillevi Claw
Elev |
Det enda jag ser fram emot med skolan... är att sluta den.
Ne, skoja lite. Men bara liiite. ![]() 15 aug, 2011 18:04 |
|
Ugglan
Elev |
Skrivet av Hillevi Claw: Det enda jag ser fram emot med skolan... är att sluta den. Ne, skoja lite. Men bara liiite. Hehe, samma här! Får så dåligt samvete!
15 aug, 2011 18:05 |
|
Dante
Lärare |
Ugglan: Ja, precis!
Hillevi Claw: Oj oj, vad är det jag hör?! "Slösar bort dem vid Mugglis?" Inte okej! 15 aug, 2011 18:06 |
|
Ginnyy
Elev |
NEEEEEEEEJJJ!!! D:
Ännu en termin med negativa klasskompisar, hemska danslektioner, utmatthet, komma hem när det är mörkt, inte ha tid med mina riktiga vänner, ångest, väntande på bussar i typ fem timmar, åka hemifrån 6. Med mera. Asså NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ
15 aug, 2011 18:07 |
|
Hillevi Claw
Elev |
Skrivet av Dante: Hillevi Claw: Oj oj, vad är det jag hör?! "Slösar bort dem vid Mugglis?" Inte okej! Haha! xD Okej, jag tar tillbaka det där. Slösar bort min tid vid TV:n när jag borde spendera de sista timmarna av frihet vid här. ![]() 15 aug, 2011 18:09 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen