The Tales Of Beedle The Bard
Forum > Harry Potter > The Tales Of Beedle The Bard
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evut
Elev |
Jag har läst The tales of Beedle the bard, Quidditch genom tiderna och fantastiska vidunder och var du hittar dom.
Äger ingen av dom.
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
13 aug, 2011 22:22 |
|
LindaWeasley
Elev |
Har den inte, men min kompis har den så jag läste den förut, den var grym! Fast det var lite segt på "Dumbledore's ord"
![]()
http://acciotheburrow.tumblr.com
13 aug, 2011 22:27 |
|
Humlesnurr
Elev |
Skrivet av Olli: Jag sa till mamma "Jag vet en bok jag vill ha *Visar" Mamma springer och letar i påsar "Här, jag köpte den när jag var i London" Haha, vilket sammanträffande, och vilken awesome mamma ![]() ϟ Ego sum Lady MagicFlight159 ϟ 13 aug, 2011 22:47 |
|
Borttagen
|
Har den min favorithistoria från den är The wizard and the hoping pot
13 aug, 2011 23:32 |
|
Winnetoutusse
Elev |
Har hemma ♥
Av Cornelia Funke: Många böcker måste smakas på, Många slukar man, Men bara några tuggar man och smälter helt och hållet. 14 aug, 2011 14:15 |
|
Humlesnurr
Elev |
Önskade den precis i födelsedagspresent, och jag fyller år rätt snart 8D
ϟ Ego sum Lady MagicFlight159 ϟ 14 aug, 2011 17:41 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
14 aug, 2011 18:12 |
|
Parseltongue
Elev |
Jag har den hemma, köpte den för någon månad sedan. Det värsta är bara att jag inte tagit mig tid att läsa den än, får kanske ta och göra det
14 aug, 2011 18:29 |
|
JessicaMalfoy
Elev |
ååå jag vill också ha den!!! (bara lite avundsjuk) och jag vill ha quidditch genom tiderna också!! jag älskar quidditch ;D
Fred&George Weasley in my <3 I LOVE TOM FELTON 14 aug, 2011 18:32 |
|
Hillevi Claw
Elev |
Det är egentligen min storasysters, men jag tror den ligger någonstans på mitt skrivbord, mitt i allt stök...
![]() 14 aug, 2011 18:36 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen