Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

trollstavar

Forum > Harry Potter > trollstavar

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


jag gör trollstavar
och försöker att döda min tvillingbror, Georgie ( det är min bästa vän)

8 okt, 2011 16:31

gabbe
Elev

Avatar


har kvar gamla pinar som jag använde som trollstavar

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Flegacy-cdn.smosh.com%2Fsmosh-pit%2F112010%2Fron-slug.gif

8 okt, 2011 16:37

Borttagen

Avatar


Jag burkade leka hp med kompisarna i skolan förut då använde vi pinnar

8 okt, 2011 16:40

Nathalandra
Elev

Avatar


Min syrra gjode en i träslöjden åt min liiebror som nu går runt hela tiden och svingar "ardium levosa!" ♥

Neville <3

8 okt, 2011 16:56

Borttagen

Avatar


Min mamma gjorde en trollstav av en blompinne till mig när jag var liten. Jag har kvar den i garderoben ^^

8 okt, 2011 17:31

Lexis
Elev

Avatar


Hehe, nej. Men jag leker fast jag är lite väl gammal för det xDD

8 okt, 2011 17:43

oscar01
Elev

Avatar


Jag leker alltid med trollstavar och barbis

9 okt, 2011 14:17

Borttagen

Avatar


Har gjort en trollstav i slöjden och Salle, sluta spamma!

28 nov, 2011 19:38

Dobby, a free elf
Elev

Avatar


Jag har försökt, men det slutade med att jag köpte en!

Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad.

28 nov, 2011 19:40

Leptuna
Elev

Avatar


Jag gjorde när jag var liten.. hade små biljardköer, cirka 35 cm långa.

The lions will eat you all up.. Hö!

28 nov, 2011 20:31

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > trollstavar

Du får inte svara på den här tråden.