Pokémon Game Boy Komedi
Forum
> Off Topic
> Pokémon Game Boy Komedi
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det är lugnt, vilket sorts DS har du? (DSi, DS Lite, Vanligt DS..)
DS Lite
15 dec, 2011 00:00
|
|
Borttagen
|
Okej, gå in på spelet men starta det inte utan bläddra ner på menyn och välj 'Nintendo Wi-Fi connection settings'. Tryck på den stora blåa knappen och sen på Connection 1 (som borde vara tom). Sen trycker du bara på Search for an Access Point så borde ditt Wi-Fi komma upp sen är det bara att lägga till Friend Codes så att du kan köra med andra
Förlåt om jag är dålig på att förklara 
15 dec, 2011 00:04
|
|
Borttagen
|
Har sett dem förut, det är SÅ roliga 
15 dec, 2011 18:28
|
Du får inte svara på den här tråden.