Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Pokémon Game Boy Komedi

Forum > Off Topic > Pokémon Game Boy Komedi

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det är lugnt, vilket sorts DS har du? (DSi, DS Lite, Vanligt DS..)


DS Lite

15 dec, 2011 00:00

Borttagen

Avatar


Okej, gå in på spelet men starta det inte utan bläddra ner på menyn och välj 'Nintendo Wi-Fi connection settings'. Tryck på den stora blåa knappen och sen på Connection 1 (som borde vara tom). Sen trycker du bara på Search for an Access Point så borde ditt Wi-Fi komma upp sen är det bara att lägga till Friend Codes så att du kan köra med andra

Förlåt om jag är dålig på att förklara

15 dec, 2011 00:04

Borttagen

Avatar


Har sett dem förut, det är SÅ roliga

15 dec, 2011 18:28

1 2 3

Forum > Off Topic > Pokémon Game Boy Komedi

Du får inte svara på den här tråden.