Harry växt mest ??
Forum > Harry Potter > Harry växt mest ??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyOlivia
Elev |
10 aug, 2011 14:08 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Glömmer aldrig när jag reagerade på att Harry var perfekt i ettan och helt plötsligt var han skitstor i trean. Var inte Dan 15år när han spelade i PoA? Det är ett vagt minne jag har, och jag orkar inte googla reda på svaret nu
Psykiskt så växter Harry för varje bok/film som går men det är först i DH part 2 som jag verkligen kan se James och Lily Potter i honom. Han är så vuxen och mogen när han talar med Griphook och han sköter dialogerna väldigt stiligt och snyggt med alla runt honom. Jag älskar det ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 aug, 2011 14:16 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Glömmer aldrig när jag reagerade på att Harry var perfekt i ettan och helt plötsligt var han skitstor i trean. Var inte Dan 15år när han spelade i PoA? Det är ett vagt minne jag har, och jag orkar inte googla reda på svaret nu Psykiskt så växter Harry för varje bok/film som går men det är först i DH part 2 som jag verkligen kan se James och Lily Potter i honom. Han är så vuxen och mogen när han talar med Griphook och han sköter dialogerna väldigt stiligt och snyggt med alla runt honom. Jag älskar det Han är verkligen suuuuperfin i DH2, nästan helt perfekt. ![]()
10 aug, 2011 14:17 |
|
du|vet|vem
Elev |
måste nog vara till sjuan. det var iaf då jag reagerade starkast på hur gammal han såg ut. usch. D:
10 aug, 2011 15:23 |
|
Borttagen
|
2-3, helt klart! Alla förändras då!
10 aug, 2011 15:24 |
|
superman
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Mellan 2:an och 3:an förändrades han ju helt och hållet... mellan 4-5 också, men mest på håret då. Japp och sen lite dragen också 4-5! 10 aug, 2011 15:27 |
|
Hillevi Claw
Elev |
10 aug, 2011 15:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hillevi Claw: Deras växtspurter började ju redan mellan inspelningen och premiären av CoS. ![]() Ja, verkligen! 10 aug, 2011 16:08 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
2-3 och 4-5, svårt att avgöra.
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 10 aug, 2011 17:01 |
|
Borttagen
|
4-5 tycker jag
13 aug, 2011 11:55 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen