Peeps in Umeå?
Forum > Off Topic > Peeps in Umeå?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
celina
Elev |
9 aug, 2011 20:51 |
|
Borttagen
|
men om man tänker efter, så är Umeå sjuuukt mycket större än andra städer i norrland, och kulturhuvudstad
9 aug, 2011 20:54 |
|
celina
Elev |
9 aug, 2011 20:57 |
|
kinshaw
Elev |
9 aug, 2011 21:02 |
|
celina
Elev |
9 aug, 2011 21:09 |
|
Borttagen
|
Okej, då är det så att vi, mine och hennes kompis var sugna på en träff!
10 aug, 2011 22:05 |
|
celina
Elev |
10 aug, 2011 22:08 |
|
Borttagen
|
då är vi ju ändå ett gäng om man tänker efter!
10 aug, 2011 22:13 |
|
celina
Elev |
10 aug, 2011 22:18 |
|
Borttagen
|
haha, kan bero på att Umeå är sjuuukt litet
10 aug, 2011 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen