Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Om ni fick ändra er

Forum > Off Topic > Om ni fick ändra er

1 2 3 4 ... 9 10 11
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Vill inte ändra något hos mig, för då skulle jag förmodligen vara en helt annan person som hade utvecklats i en annan inriktning, så nej tack.

9 aug, 2011 00:33

Hotissue
Elev

Avatar


Jag skulle vilja ändra på att jag är fett paranoid. Tror alltid att folk har baktankar med sina handlingar och försöker spela ut mig.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi1091.photobucket.com%2Falbums%2Fi388%2Famorsitow%2Fsignaturen.jpg http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore

9 aug, 2011 00:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vill inte ändra något hos mig, för då skulle jag förmodligen vara en helt annan person som hade utvecklats i en annan inriktning, så nej tack.
Skrivet av Borttagen:
Vill inte ändra något hos mig, för då skulle jag förmodligen vara en helt annan person som hade utvecklats i en annan inriktning, så nej tack.


Det är sant, sjukt sant. Men, om det finns något med dig själv som hindrar dig från att leva ditt liv, ha vänner och må bra, så hade iaf jag vilja få bort den blocken och kunna vara en normal tonåring som gör misstag, lär sig och går vidare. Det kan inte jag, för jag får knappt lämna huset, och ja. Jag har inte en bra dag idag, så ursäkta om jag låter helt suicidal, men jag orkar inte med att vara jag just nu.

9 aug, 2011 00:37

Borttagen

Avatar

+1


Man får vara glad att man blev som man blev, när man inte blev som man skulle.

9 aug, 2011 00:38

kinshaw
Elev

Avatar


^ agree!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lri5e6WZ9f1qctkby.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lrhbdiRMjg1qard45o1_500.gif

9 aug, 2011 00:44

dani
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Man får vara glad att man blev som man blev, när man inte blev som man skulle.



Fast sen finns det ju kanske saker som man vill ändra genom att arbeta för det och jobba med sig själv. Bl.a. många saker om folk nämnt just i den här tråden. Fast jag kan också hålla med om att det ibland går lite över gränsen och att vissa bara rabblar upp saker som kanske inte är så lätta att ändra på...

9 aug, 2011 00:45

Detta inlägg ändrades senast 2011-08- 9 kl. 00:48
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Skrivet av dani:
Skrivet av Borttagen:
Man får vara glad att man blev som man blev, när man inte blev som man skulle.



Fast sen finns det ju kanske saker som man vill ändra genom att arbeta för det och jobba med sig själv. Bl.a. många saker om folk nämnt just i den här tråden. Fast jag kan också hålla med om att det ibland går lite över gränsen och att vissa bara rabblar upp saker som de inte tycker om med sig själva.


Jag har något seriöst emot människor som ändrar sitt yttre, alltså skönhetsoperationer. Att jobba med sitt inre, och sin psykiska hälsa, men när det börjar med det yttre så har det gått för långt.

9 aug, 2011 00:47

dani
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av dani:
Skrivet av Borttagen:
Man får vara glad att man blev som man blev, när man inte blev som man skulle.



Fast sen finns det ju kanske saker som man vill ändra genom att arbeta för det och jobba med sig själv. Bl.a. många saker om folk nämnt just i den här tråden. Fast jag kan också hålla med om att det ibland går lite över gränsen och att vissa bara rabblar upp saker som de inte tycker om med sig själva.


Jag har något seriöst emot människor som ändrar sitt yttre, alltså skönhetsoperationer. Att jobba med sitt inre, och sin psykiska hälsa, men när det börjar med det yttre så har det gått för långt.


Håller med dig till fullo. Det är trots allt inte utsidan som räknas utan insidan.

9 aug, 2011 00:51

Borttagen

Avatar


Vissa känner ju faktiskt att de mår bättre av att de ändrar sitt yttre, för att de känner sig bättre helt enkelt. Så okej, jag tycker inte det är BRA. Det är väldigt SYND, men jag förstår ändå deras handlingar, även om jag inte skulle göra något liknande själv. Jag är emot det, men förstår det. Svårt att få fram rätt mening, haha, men hoppas ni förstår.

9 aug, 2011 00:53

dani
Elev

Avatar


Jag tycker att du fick fram din åsikt bra, haha. Och jag förstår, och håller verkligen med om att det är SYND. Det är synd att det finns så många som måste ändra på sitt yttre för att känna sig bättre när det finns så väldans många andra saker som kan göra just det. Det är insidan som gör utsidan vacker och inte en skönhetsoperation liksom, i alla fall enligt mig.

9 aug, 2011 00:59

1 2 3 4 ... 9 10 11

Forum > Off Topic > Om ni fick ändra er

Du får inte svara på den här tråden.