Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Karo
Elev |
Oliver Wood hahaha :3
Eller George ^^ 5 aug, 2011 19:35 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Voldemort. Haha, just kidding. Antar typ Harry... han verkar var en sån himla fin människa! Hahha, han är nt riktigt min drömkille heller We never go out of style <3 5 aug, 2011 19:36 |
|
Maharajah
Elev |
George eller kanske Zabini ;o
5 aug, 2011 19:40 |
|
Borttagen
|
Hagrid.
5 aug, 2011 19:41 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Håller med lite om George
We never go out of style <3 5 aug, 2011 19:42 |
|
Ginnyy
Elev |
5 aug, 2011 20:04 |
|
Borttagen
|
Typ... Ingen? Möjligtvis Harry då, för att han är så snäll och modig och så... Men ärligt talat väntar jag hellre med giftermål några år
5 aug, 2011 20:08 |
|
Borttagen
|
Luna, no doubt.
5 aug, 2011 20:10 |
|
WIW
Elev |
Fred. Så härligt att få skratt och ändå tänker jag inte 'Fred eller George' för de är olika på något sätt.
"Always" Severus Snape 5 aug, 2011 20:16 |
|
Somnium
Elev |
Severus.<'3
Skulle kunna tänka mig Neville,Seamus eller Draco också, men Sev är, och kommer alltid vara, mitt första val♥ http://slytherinunicorn.tumblr.com/
5 aug, 2011 21:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen