Musiksmak?
Forum > Off Topic > Musiksmak?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Maharajah
Elev |
Film musik, det är underbart. Alexandre Desplat är en av favoritmusikerna, inte bara för hans fina låtar till de sista två Harry Potter filmerna, utan även för tidigare prestationer. Han är grym! ♥
16 aug, 2011 16:10 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på det mesta i stil med: Breaking Benjamin, Avenged Sevenfold, Sum 41, Green Day, Paramore, Evanescence, Skillet och My Chemical Romance. (detta är mina favoritband)
Gillar även en del låtar av Blink-182, Nirvana, The Offspring, Hammerfall, Metallica och Iron Maiden. :] 16 aug, 2011 16:10 |
|
Jossi
Elev |
Jag lyssnar lite på vad jag känner för tbh.
Jag hatar att räkna upp vad jag lyssnar på, för då blir det jämt att jag känner mig kategoriserad av "aha hon är en sådan person" pga min musiksmak, speciellt när det är bara lite av vad jag lyssnar på. : ( Men mina favoriter är McFly och Lasse Lindh. Men jag gillar även sådan musik som spelas på radio och ja, jag gillar Justin Bieber (haha, hatar ni mig nu? </3). ![]() ![]()
16 aug, 2011 17:29 |
|
Borttagen
|
Systrarna spök, Veronica Maggio & Avril Lavigne
16 aug, 2011 17:31 |
|
Irah
Elev |
16 aug, 2011 17:42 |
|
Salazar1
Elev |
Lyssnar på typ allt! Men mest Taylor Swift och Ministry of magic även parodyn till Halo
Slytherin Pride 16 aug, 2011 17:47 |
|
Tonks-nea1
Elev |
16 aug, 2011 18:14 |
|
Luna 1
Elev |
16 aug, 2011 18:17 |
|
Solu
Elev |
16 aug, 2011 18:17 |
|
Tonks-nea1
Elev |
16 aug, 2011 18:21 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen