Dobby?
Forum > Harry Potter > Dobby?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Grön boll. Resten är datagjord och rösten är av Toby Jones.Det var någon som spelade honom. Fast om jag förstod rätt så var det bara rörelserna. Sen så datoanimerade som Dobby och sen så fick han röst. Så gick det till. 12 sep, 2011 20:05 |
|
NinaE
Elev |
söta lilla Dobby♥
“Harry, you are so loved. Mama loves you. Dada loves you. Harry, be safe. Be strong.” 12 sep, 2011 20:31 |
|
Borttagen
|
Visst har dom gjort Dobby i Deathly hallows på ett annat vis? För jag tycker Dobby ser mycket mer verklig ut i tvåan, jätte konstigt eftersom den är så mycket äldre.
12 sep, 2011 20:31 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Visst har dom gjort Dobby i Deathly hallows på ett annat vis? För jag tycker Dobby ser mycket mer verklig ut i tvåan, jätte konstigt eftersom den är så mycket äldre. Japp, de använde en plastmodell i Deathly Hallows :>
12 sep, 2011 20:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Borttagen: Visst har dom gjort Dobby i Deathly hallows på ett annat vis? För jag tycker Dobby ser mycket mer verklig ut i tvåan, jätte konstigt eftersom den är så mycket äldre. Japp, de använde en plastmodell i Deathly Hallows :> Okej... 12 sep, 2011 20:34 |
|
sabrina hollyday
Elev |
vet inte
12 sep, 2011 20:34 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Datagjord antar jag. Dobby är i alla fall väldigt söt, enligt mig. Alla husalfer är det tycker jag.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 12 sep, 2011 20:56 |
|
Borttagen
|
en grön boll, haha gud vi har bra skådespelare i harry potter filmerna
12 sep, 2011 21:08 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Okeej.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 12 sep, 2011 21:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: en grön boll, haha gud vi har bra skådespelare i harry potter filmerna Haha, åå vad bra dom är! 12 sep, 2011 21:09 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen