Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dobby?

Forum > Harry Potter > Dobby?

1 2 3 4 ... 6 7 8
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det var någon som spelade honom.
Fast om jag förstod rätt så var det bara rörelserna.
Sen så datoanimerade som Dobby och sen så fick han röst. Så gick det till.
Grön boll. Resten är datagjord och rösten är av Toby Jones.

12 sep, 2011 20:05

NinaE
Elev

Avatar


söta lilla Dobby♥



“Harry, you are so loved. Mama loves you. Dada loves you. Harry, be safe. Be strong.”


12 sep, 2011 20:31

Borttagen

Avatar


Visst har dom gjort Dobby i Deathly hallows på ett annat vis? För jag tycker Dobby ser mycket mer verklig ut i tvåan, jätte konstigt eftersom den är så mycket äldre.

12 sep, 2011 20:31

childhoodlight
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Visst har dom gjort Dobby i Deathly hallows på ett annat vis? För jag tycker Dobby ser mycket mer verklig ut i tvåan, jätte konstigt eftersom den är så mycket äldre.

Japp, de använde en plastmodell i Deathly Hallows :>

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

12 sep, 2011 20:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av childhoodlight:
Skrivet av Borttagen:
Visst har dom gjort Dobby i Deathly hallows på ett annat vis? För jag tycker Dobby ser mycket mer verklig ut i tvåan, jätte konstigt eftersom den är så mycket äldre.

Japp, de använde en plastmodell i Deathly Hallows :>


Okej...

12 sep, 2011 20:34

sabrina hollyday
Elev

Avatar


vet inte

12 sep, 2011 20:34

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


Datagjord antar jag. Dobby är i alla fall väldigt söt, enligt mig. Alla husalfer är det tycker jag.

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

12 sep, 2011 20:56

Borttagen

Avatar


en grön boll, haha gud vi har bra skådespelare i harry potter filmerna jag skulle inte kunna gråta och begrava en grön boll, skulle väll skratta för mycket.

12 sep, 2011 21:08

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


Okeej.

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

12 sep, 2011 21:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
en grön boll, haha gud vi har bra skådespelare i harry potter filmerna jag skulle inte kunna gråta och begrava en grön boll, skulle väll skratta för mycket.

Haha, åå vad bra dom är!

12 sep, 2011 21:09

1 2 3 4 ... 6 7 8

Forum > Harry Potter > Dobby?

Du får inte svara på den här tråden.