Misstolk
Forum > Harry Potter > Misstolk
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Toffelborre
Elev |
Skrivet av superman: Skrivet av Toffelborre: Oj. Har alla pms eller? Dessutom undrar jag vad svenskalektionerna har spenderats till eftersom att majoriteten av er inte kan skillnaden på 'de' och 'dem'. Kanske skulle sitta mindra framför datorn och irritera er på folk, och istället kanske ta upp en bok som inte involverar Harry Potter och lära er någonting istället. Min åsikt, den behöver inte kommenteras, tack så mycket. Jag hade helt missuppfattat nivån på den här sidan, tycker att ni alla är för barnsliga för att konversera med. Ni är uppenbarligen alla kvar i sandlådan och äter kattbajs. Ha det bra. Hälsningar, Tepp! Förlåt, men jag förstår inte helt. Du kommer och skriver om Rons orange kuk på en hemsida där det finns nioåringar och sen klagar du på mognaden hos alla andra? Du har en poäng. Borde inte ha skrivit att den var orange. Det kan ju trots allt ge mardrömmar och en skev uppfattning om hur det manlige könet ser ut. 31 jul, 2011 14:34 |
|
Ugglan
Elev |
31 jul, 2011 14:36 |
|
Toffelborre
Elev |
Absolut.
Men nu ska jag ta kvasten och flyga till min mormor. Ska äta glass och dricka lite eldwhisky. Hoppas ni har det bra och har lyckats hitta humorn tills nästan gång vi ses. Toffelborre, over and out! 31 jul, 2011 14:37 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Toffelborre: Skrivet av superman: Skrivet av Toffelborre: Oj. Har alla pms eller? Dessutom undrar jag vad svenskalektionerna har spenderats till eftersom att majoriteten av er inte kan skillnaden på 'de' och 'dem'. Kanske skulle sitta mindra framför datorn och irritera er på folk, och istället kanske ta upp en bok som inte involverar Harry Potter och lära er någonting istället. Min åsikt, den behöver inte kommenteras, tack så mycket. Jag hade helt missuppfattat nivån på den här sidan, tycker att ni alla är för barnsliga för att konversera med. Ni är uppenbarligen alla kvar i sandlådan och äter kattbajs. Ha det bra. Hälsningar, Tepp! Förlåt, men jag förstår inte helt. Du kommer och skriver om Rons orange kuk på en hemsida där det finns nioåringar och sen klagar du på mognaden hos alla andra? Du har en poäng. Borde inte ha skrivit att den var orange. Det kan ju trots allt ge mardrömmar och en skev uppfattning om hur det manlige könet ser ut. Hahahaha... tycker du helt seriöst att ditt första inlägg i den här tråden var moget eller ens relevant att skriva? 31 jul, 2011 14:38 |
|
Ugglan
Elev |
31 jul, 2011 14:38 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Ugglan: Vi saknar dig redan!... & så gjorde vi inte det ;PPppPPppPppPp Okej.... Ska inte sänka mig lika lågt! On topic: Älskar misstolkningar och hittar dom jämt! Tyvärr kommer inte på något citat just nu, men ska absolut skriva det när det dyker upp något i skallen! :-)
31 jul, 2011 14:41 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Nu glömmer vi det här och livar upp stämningen med en bild på en kattunge
![]() Så där lets get on topic again shall we? 31 jul, 2011 14:50 |
|
expelliarmus
Elev |
31 jul, 2011 14:53 |
|
DeathDownAlex
Elev |
^
Du med Dumbledore dance 31 jul, 2011 15:02 |
|
Fjortis
Elev |
Skrivet av Toffelborre: "min snopp är så liten och orange" Säger Ron till Hermione när dom ska knulla första gången "Det gör inget,jag är van vid pennor i fittan när jag sitter i biblioteket, viktor brukade använda dom som en dildo " säger Hermione det där stod aldrig Trombones do it louder 31 jul, 2011 15:24 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen