Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Natt eller morgon människa?

Forum > Off Topic > Natt eller morgon människa?

1 2 3 4 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Morgonmänniska, går ofta upp runt 6-7 tiden!

15 aug, 2014 08:22

HuffiePuffie
Elev

Avatar


På lov/studiedagar ( eller liknande) är jag definitivt en nattmänniska, annars är jag en mogonmänniska och jag tror inte att jag gillar det så mycket haha...

15 aug, 2014 08:30

Frivolt
Elev

Avatar


Nattmänniska, alla dagar! Är oftast mest pigg/inspirerad på kvällarna och nätterna. Avskyr däremot att vakna tidigt på morron, det är verkligen inte min grej

15 aug, 2014 11:22

Fellrendión
Elev

Avatar


Jag vill vara morgonmänniska men jag "råkar" oftast lägga mig för sent. Vaknar man tidigt har man en längre dag framför sig.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

15 aug, 2014 12:09

Solkatten
Elev

Avatar


Nattmänniska.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 aug, 2014 12:16

Obliviate_
Elev

Avatar


verkar som att majoriteten är nattmänniskor?

Jag vet inte. JObbat natt o det var fan bättre än att jobba dag so, my two cents goes to natt.

15 aug, 2014 12:37

Hapo
Elev

Avatar


Asså jag är nog ingetdera, men jag önskar verkligen att jag var en morgonmänniska dock. Det verkar bara så himla härligt att vakna av sig själv vid 6-7 på morgonen och vara PIGG! Mina två bästa kompisar är båda morgonmänniskor, så när vi har sleepovers är det alltid jag som sover längst, men de brukar väcka mig vid halv sju - sju, då de inte orkar vänta på att jag ska vakna, haha. =)

15 aug, 2014 12:50

Fashion Fairytale
Elev

Avatar


Absolut natt. Blir jättehyper och typ får massa idéer och asså det är som att jag sover under dagen och vaknar på kvällen.

15 aug, 2014 12:52

Borttagen

Avatar


Ingen aning. Det enda jag vet är att jag är en människa.

15 aug, 2014 13:55

Borttagen

Avatar


Typ inget av dem egentligen men skulle tro bland av de två så är jag nog mer nattmänniska för jag är hemskt trött på morgonen, spelar inte någon roll vilken tid jag stiger upp på morgonen är alltid trött då -.-

15 aug, 2014 13:58

1 2 3 4 5 6 7

Forum > Off Topic > Natt eller morgon människa?

Du får inte svara på den här tråden.