Natt eller morgon människa?
Forum > Off Topic > Natt eller morgon människa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Morgonmänniska, går ofta upp runt 6-7 tiden!
15 aug, 2014 08:22 |
|
HuffiePuffie
Elev |
På lov/studiedagar ( eller liknande) är jag definitivt en nattmänniska, annars är jag en mogonmänniska och jag tror inte att jag gillar det så mycket haha...
15 aug, 2014 08:30 |
|
Frivolt
Elev |
Nattmänniska, alla dagar! Är oftast mest pigg/inspirerad på kvällarna och nätterna. Avskyr däremot att vakna tidigt på morron, det är verkligen inte min grej
15 aug, 2014 11:22 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag vill vara morgonmänniska men jag "råkar" oftast lägga mig för sent. Vaknar man tidigt har man en längre dag framför sig.
15 aug, 2014 12:09 |
|
Solkatten
Elev |
Nattmänniska.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 aug, 2014 12:16 |
|
Obliviate_
Elev |
verkar som att majoriteten är nattmänniskor?
Jag vet inte. JObbat natt o det var fan bättre än att jobba dag so, my two cents goes to natt. 15 aug, 2014 12:37 |
|
Hapo
Elev |
Asså jag är nog ingetdera, men jag önskar verkligen att jag var en morgonmänniska dock. Det verkar bara så himla härligt att vakna av sig själv vid 6-7 på morgonen och vara PIGG! Mina två bästa kompisar är båda morgonmänniskor, så när vi har sleepovers är det alltid jag som sover längst, men de brukar väcka mig vid halv sju - sju, då de inte orkar vänta på att jag ska vakna, haha. =)
15 aug, 2014 12:50 |
|
Fashion Fairytale
Elev |
Absolut natt. Blir jättehyper och typ får massa idéer och asså det är som att jag sover under dagen och vaknar på kvällen.
15 aug, 2014 12:52 |
|
Borttagen
|
Ingen aning. Det enda jag vet är att jag är en människa.
15 aug, 2014 13:55 |
|
Borttagen
|
Typ inget av dem egentligen men skulle tro bland av de två så är jag nog mer nattmänniska för jag är hemskt trött på morgonen, spelar inte någon roll vilken tid jag stiger upp på morgonen är alltid trött då -.-
15 aug, 2014 13:58 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen