Hp på svenska
Forum > Harry Potter > Hp på svenska
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av jojjo_9511: Jag håller med !Jag står knappt ut med att titta på Harry Potter filmer när dom pratar svenska!!! Någon som håller med eller har en annan åsikt? 30 jul, 2011 19:20 |
|
Jossi
Elev |
Mja, helt klart bättre på engelska med svensk text!
Jag hade dock HP-kväll med en vän och vi bestämde oss, bara för att, att se HP1 dubbad eftersom det var minnen från när man var yngre. ![]() ![]()
31 jul, 2011 04:13 |
|
superman
Elev |
Jag har någon slags hatkärlek till dom.
31 jul, 2011 11:26 |
|
MollyWeasley
Elev |
finns det något klipp på youtobe me harry potter när dom snackar sv??
har alldrig sett någon! (click and drag)
1 aug, 2011 12:07 |
|
EllaWeasley
Elev |
1 aug, 2011 12:08 |
|
adliitam
Elev |
hahaha det är ju jätte roligt XD brukar sitta och byta mellan svenska/norska/danska och engelska
![]() ![]()
1 aug, 2011 12:19 |
|
Borttagen
|
usch det är så hemskt att se dubbade filmer! o de flesta är dubbade så dåligt också
1 aug, 2011 13:52 |
|
Borttagen
|
Hahahha hate it. Hatar översättningen i texten också, så har aldrig text på
Har kollat på två dubbade filmer i helgen för min kusins skull, men jag skulle aldrig kunna göra det annars. Only for her! 1 aug, 2011 13:54 |
|
Blaire
Elev |
Tycker det låter helt okej.
Tycker mer den original låter mer falsk <.<
Heter Rainholly9 i pottermore
1 aug, 2011 14:00 |
|
LindaWeasley
Elev |
1 aug, 2011 14:00 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen