Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av whirlwinds: alltså åh varför kan jag inte skriva fanfics klarar knappt av att slutföra ens första delen, efter några meningar tar allt bara stopp och trots att jag har kommit på världens bästa story och allt går det bara inte att få fram någonting vettigt och ååååhhhh det tog mig tre timmar att skriva tvåhundra ord, ungefär. någon som råkar ha något tips för hur man får inspiration, hur man får tillbaka skrivförmågan? : ((( fml överväger för övrigt att sova snart, fast ne, jag vågar inte sova förrän det blir ljust ute. D: Leta inspiration! Bland andra fanfics, medlemmar, i naturen, filmer, böcker, månskenet, mat, foton! Allt kan sprida inspiration, du måste bara hitta din egen källa! Good luck my friend. Ett till tips, försök inte så mycket, låt det bara komma naturligt.
26 jul, 2011 02:32 |
|
Episkey
Elev |
Skrivet av whirlwinds: Jag fick hela min fanfiction genom en dröm, när du går och lägger dig tänk då på fanfictionen och fantisera, sedan sköter drömmen resten alltså åh varför kan jag inte skriva fanfics klarar knappt av att slutföra ens första delen, efter några meningar tar allt bara stopp och trots att jag har kommit på världens bästa story och allt går det bara inte att få fram någonting vettigt och ååååhhhh det tog mig tre timmar att skriva tvåhundra ord, ungefär. någon som råkar ha något tips för hur man får inspiration, hur man får tillbaka skrivförmågan? : ((( fml överväger för övrigt att sova snart, fast ne, jag vågar inte sova förrän det blir ljust ute. D:
26 jul, 2011 02:45 |
|
whirlwinds
Elev |
tack, hörni! det svåra är dock egentligen inte att försöka komma på vad jag ska skriva om, det är att skriva det. allting fastnar liksom i huvudet, men det går inte att få ut det därifrån. D: kan ha världens bästa scen i huvudet, men när jag sen ska skriva om den tappar jag orden och det blir så slarvigt och konstigt formulerat att en tioåring hade kunnat skriva det bättre. haha typ : ( när jag skriver ner mina egna tankar och känslor kan jag skriva jättebra och originellt och så fint att jag nästan kan bli rörd av att läsa det själv, men är det någonting annat än det låser det sig bara. har typ hundratals knappt påbörjade fanfics på min dator pga. detta haha D:
26 jul, 2011 02:54 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Som sagt, försök inte så mycket, bara låt det komma. Skit i om det blir bra eller inte, bara skriv.
AAAAAAAAAAAAAH, TITTA VAD SOM HÄNDE NYSS! Expelliarmus goes forever alone </3 ![]() http://trauma.webblogg.se/images/2011/forever-alone_158874190.jpg
26 jul, 2011 02:56 |
|
Buddha
Elev |
Jag bor på The Roosevelt hotel i Hollywood och var nyss i L.A Ink studion. Imorn ska jag flyga iFly! Förresten, här klockan snart halv elva(På kvällen), hos er är den nog ungefär tjugo över sju på morgonen. Om ni undrar om jag tog med min dator till L.A så är svaret nej, jag sitter med min iPad och skriver, och bara satt ni vet, Mugglis funkar utmärkt på en iPad!
Jag skojar inte, jag är i L.A. 26 jul, 2011 07:25 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av expelliarmus: ^ Som sagt, försök inte så mycket, bara låt det komma. Skit i om det blir bra eller inte, bara skriv. AAAAAAAAAAAAAH, TITTA VAD SOM HÄNDE NYSS! Expelliarmus goes forever alone </3 ![]() http://trauma.webblogg.se/images/2011/forever-alone_158874190.jpg Du vet väl att du kan skriva expelliarmus, markera och sen klicka på medlem så kan folk klicka på ditt namn och komma till din profil? Skrivet av Buddha: Jag bor på The Roosevelt hotel i Hollywood och var nyss i L.A Ink studion. Imorn ska jag flyga iFly! Förresten, här klockan snart halv elva(På kvällen), hos er är den nog ungefär tjugo över sju på morgonen. Om ni undrar om jag tog med min dator till L.A så är svaret nej, jag sitter med min iPad och skriver, och bara satt ni vet, Mugglis funkar utmärkt på en iPad! Jag skojar inte, jag är i L.A. Coolt Men, vad är iFly? x) ![]()
26 jul, 2011 07:42 |
|
Buddha
Elev |
@Knizzlare Kolla här:http://www.iflyhollywood.com/
26 jul, 2011 07:47 |
|
Knizzlare
Elev |
26 jul, 2011 07:50 |
|
Elley
Elev |
26 jul, 2011 09:26 |
|
Knizzlare
Elev |
^ Jag med, jag sitter här på mugglis hela dagarna typ ju..., alltså, mugglis är ju jätteroligt och så men det är sommarlov och jag har bara badat typ 10 gånger eller något
![]()
26 jul, 2011 09:50 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen