Quidditch! :D
Forum > Off Topic > Quidditch! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cyachi
Elev |
Ja, så måste fallet vara...
3 jun, 2010 21:22 |
|
MattiasD
Elev |
vi säger så...
4 jun, 2010 22:26 |
|
Li
Biträdande rektor |
Det ÄR så.
without something there is no nothing 7 jun, 2010 09:11 |
|
Loja
Elev |
jag gillar att träna när det är fint väder
9 jun, 2010 11:02 |
|
Borttagen
|
Jag känner för att träna med Nargles nu
9 jun, 2010 12:42 |
|
Tee
Elev |
Vadå spela Quidditch? Kan man spela det irl? elr vadå :O
(^,_,^) I dont know?! http://tinyurl.com/362atej 9 jun, 2010 16:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tee: Vadå spela Quidditch? Kan man spela det irl? elr vadå :O Det är klart man kan 9 jun, 2010 17:27 |
|
Tee
Elev |
o_o Och hur spelar man det då? Var hålls det?
(^,_,^) I dont know?! http://tinyurl.com/362atej 9 jun, 2010 17:30 |
|
Borttagen
|
9 jun, 2010 18:08 |
|
Tee
Elev |
9 jun, 2010 18:10 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen