Vem tycker ni e sötast av alla i HP ??? xD
Forum > Harry Potter > Vem tycker ni e sötast av alla i HP ??? xD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Luna, Hermione, Neville, Harry, Draco, Ron. ♥
22 jul, 2011 00:06 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag gillar Tom Felton annars oxå, Men mest i filmerna Kan bero på att han inte är med i böckerna. ♏︎ 22 jul, 2011 00:07 |
|
EleniLenander
Elev |
Luuuunaaaa!
Or perhaps in Slytherin You'll make your real friends, those cunning folks use any means, to achieve their ends. 22 jul, 2011 00:08 |
|
Abrakadabra
Elev |
22 jul, 2011 00:17 |
|
Danzi
Elev |
22 jul, 2011 08:31 |
|
Borttagen
|
Luna, av någon anledning. Sedan 5:e filmen har jag alltid tyckt att hon var sötare än de andra, hon har något speciellt.
Om man går efter böckerna: Ginny och Luna. 22 jul, 2011 09:32 |
|
Kara Clover
Elev |
Kille: Harry
Tjej: Cho I cried to sleep when watched HpD Part2...Snyft! 22 jul, 2011 11:40 |
|
Borttagen
|
No idea!!
22 jul, 2011 13:40 |
|
si_tonks
Elev |
22 jul, 2011 13:42 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
22 jul, 2011 13:46 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen