Erat bästa HP-minne!
Forum > Harry Potter > Erat bästa HP-minne!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Åh, ja, King's Cross var ju värsta upplevelsen. ♥
Och när jag fick en kortlek fylld med HP-kalenderkort, och en med spelkort. Och mitt HP-lego. Och min HP-docka. Och mitt HP-trollkarlsshack. ♥ "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 26 jan, 2011 20:52 |
|
Nagini
Elev |
det var nog när vi satt i soffan en brasan sprackade och mamma kollade på not Tv program det var sportlov kommer jag ihåg min store bror(som är den enda i familjen som hellt struntar i HP)
satt brevid mig i soffan och spelade på PSP och jag hade prisis letat fram boken i min systers rum och börjat läsa och jag komenterade allt till min bror om te.x att Dudley hår var svart i filmen inte blont och såna saker han bara mm och aha tror inte han var så intreserad men det är nog mitt starkaste HP minne tänkte det var daks att byta singnatur...men kommer inte på non bra 26 jan, 2011 21:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ikka: Ärligt talat vet jag inte. O.o Eller, förresten. Det var nog i förra veckan när min kompis gav mig en cokladgroda och Bertie Bott's bönor. Det var awesome! O.O Kan man fortfarande köpa dem?? vart??? 26 jan, 2011 21:23 |
|
Ginny00
Elev |
När jag fick första hp-boken av mamma..
27 jan, 2011 15:49 |
|
emfr011
Elev |
När jag läste första hp-boken
27 jan, 2011 16:40 |
|
Li
Biträdande rektor |
Åh det måste nog vara att läsa böckerna, diskutera teorier på hogwarts.nu, gå på konvent/wrockspelningar och sådant
without something there is no nothing 27 jan, 2011 16:43 |
|
Långstrumpa
Elev |
när jag såg harry potter och de vises sten för första gången, den är så mysig
5 jan, 2012 11:14 |
Forum > Harry Potter > Erat bästa HP-minne!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen