Bagman (spelförslag)
Forum > Mugglarportalen > Bagman (spelförslag)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hoppas verkligen att detta spel blir något! Jag tycker att det vore kul med massor av HP-spel, men som sagt, det kan ju vara svårt att göra.
24 jul, 2011 21:25 |
|
saga_jag
Elev |
Skulle vara jätteroligt om det kom ett sånt spel!
Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on wohsi - I show not your face but your hearts desire 25 jul, 2011 21:07 |
|
Borttagen
|
Himlans bra ide!!
25 jul, 2011 21:35 |
|
Dante
Lärare |
Tack för all feedback! Väldigt roligt att se att så många verkar uppskatta idén.
Förresten, ifall något var otydligt eller om ni bara undrar över något om spelet så är det bara att hojta till här i tråden, så ska jag se till att svara så bra jag kan. 28 jul, 2011 17:34 |
|
Borttagen
|
Säger som alla andra: Jättebra idé!
28 jul, 2011 17:53 |
|
Fang
Elev |
Vad gör dom större guldklimparna?
28 jul, 2011 18:28 |
|
Dante
Lärare |
Skrivet av Fang: Vad gör dom större guldklimparna? Hade tänkt mig att de skulle ge en skaplig poängökning, möjligtvis något att satsa på att ta om man vill vara med på Poäng-listan, vilket då också innebär att man får mer pengar i belöning när man klarat spelet. Väldigt bra fråga! 28 jul, 2011 18:51 |
|
Fang
Elev |
det står att spelet är klart när man tagit alla guldklimpar, då går väl spelet på att ta alla guldklimpar på tid. Så då måste väl man ta dom stora också för att klara spelet.
28 jul, 2011 18:57 |
|
Dante
Lärare |
Skrivet av Fang: det står att spelet är klart när man tagit alla guldklimpar, då går väl spelet på att ta alla guldklimpar på tid. Så då måste väl man ta dom stora också för att klara spelet. De stora dyker bara upp tillfälligt under spelets gång, så när det händer så gäller det att skynda sig att ta dem innan de försvinner. 28 jul, 2011 19:26 |
|
Jessica Tonks
Elev |
12 jan, 2012 07:06 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen