Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Bagman (spelförslag)

Forum > Mugglarportalen > Bagman (spelförslag)

1 2 3 4 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hoppas verkligen att detta spel blir något! Jag tycker att det vore kul med massor av HP-spel, men som sagt, det kan ju vara svårt att göra.

24 jul, 2011 21:25

saga_jag
Elev

Avatar


Skulle vara jätteroligt om det kom ett sånt spel!

Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on wohsi - I show not your face but your hearts desire

25 jul, 2011 21:07

Borttagen

Avatar


Himlans bra ide!!

25 jul, 2011 21:35

Dante
Lärare

Avatar


Tack för all feedback! Väldigt roligt att se att så många verkar uppskatta idén.

Förresten, ifall något var otydligt eller om ni bara undrar över något om spelet så är det bara att hojta till här i tråden, så ska jag se till att svara så bra jag kan.

28 jul, 2011 17:34

Borttagen

Avatar


Säger som alla andra: Jättebra idé!

28 jul, 2011 17:53

Fang
Elev

Avatar


Vad gör dom större guldklimparna?

28 jul, 2011 18:28

Dante
Lärare

Avatar


Skrivet av Fang:
Vad gör dom större guldklimparna?

Hade tänkt mig att de skulle ge en skaplig poängökning, möjligtvis något att satsa på att ta om man vill vara med på Poäng-listan, vilket då också innebär att man får mer pengar i belöning när man klarat spelet.

Väldigt bra fråga!

28 jul, 2011 18:51

Fang
Elev

Avatar


Skrivet av Dante:
Skrivet av Fang:
Vad gör dom större guldklimparna?

Hade tänkt mig att de skulle ge en skaplig poängökning, möjligtvis något att satsa på att ta om man vill vara med på Poäng-listan, vilket då också innebär att man får mer pengar i belöning när man klarat spelet.

Väldigt bra fråga!
det står att spelet är klart när man tagit alla guldklimpar, då går väl spelet på att ta alla guldklimpar på tid. Så då måste väl man ta dom stora också för att klara spelet.

28 jul, 2011 18:57

Dante
Lärare

Avatar


Skrivet av Fang:
Skrivet av Dante:
Skrivet av Fang:
Vad gör dom större guldklimparna?

Hade tänkt mig att de skulle ge en skaplig poängökning, möjligtvis något att satsa på att ta om man vill vara med på Poäng-listan, vilket då också innebär att man får mer pengar i belöning när man klarat spelet.

Väldigt bra fråga!
det står att spelet är klart när man tagit alla guldklimpar, då går väl spelet på att ta alla guldklimpar på tid. Så då måste väl man ta dom stora också för att klara spelet.

De stora dyker bara upp tillfälligt under spelets gång, så när det händer så gäller det att skynda sig att ta dem innan de försvinner.

28 jul, 2011 19:26

Jessica Tonks
Elev

Avatar


Jätte bra idee!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

12 jan, 2012 07:06

1 2 3 4 5 6 7

Forum > Mugglarportalen > Bagman (spelförslag)

Du får inte svara på den här tråden.