Neville Longbottoms första år på Hogwarts
Forum > Fanfiction > Neville Longbottoms första år på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Okej, det är lugnt
20 jul, 2011 21:01 |
|
Borttagen
|
Tror det stavas Lugnt
20 jul, 2011 21:24 |
|
Borttagen
|
Okej tack xD
20 jul, 2011 21:28 |
|
Borttagen
|
Det var så lite
20 jul, 2011 21:29 |
|
veravoff1
Elev |
*väntar otåligt*
Läs min fanfiction "only time will tell" 20 jul, 2011 23:58 |
|
marraboo98
Elev |
jätte bra
läs gärna min FF http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7948&page=6#p375115 handlar om Mione som blir kär i Draco 21 jul, 2011 02:02 |
|
Borttagen
|
Ska skriva.. Men shamosi ska komma hem till mig snart så jag vet inte om jag hinner.. Ska börja på den iaf
21 jul, 2011 10:52 |
|
Borttagen
|
Okej
21 jul, 2011 11:08 |
|
Borttagen
|
Okej, här kommer en del av femte kapitlet som jag inte skrivit klart ännu
Kap 5 Lite senare hade Neville och farmor kommit fram till King's Cross-stationen. Han hade tagit med sig sina koffertrar. - Gud vad jag kommer sakna dig, Neville! Sade farmor. - Jag kommer sakna dig mer! Sade Neville. - Hej Neville och Augusta! Sade en röst bakom Neville. - Hej morbror! Svarade Neville. Bakom neville stod farbror Algie. Han bärde på en bur. Neville funderade en kort sekund på vad som kunde ligga i buren, men då kom hans farbror och gav honnom en jätte stor kram. Neville funderade på om han skulle fråga vad som fanns där i. Och tillslut fick han fram ett: - Ffarbror.. Vvad har duiburenduhålleridinhand? - Åh! Juste! Den är till dig, men öppna den inte föränn du är på tåget. Han gav Neville buren, och neville tog den med ett léende. - Det är en liten present. - Tack Algie! Sade Neville och gav honnom ännu en kram. Neville såg sig runt hela tiden för att se den berömda Harry Potter. Men han kunde inte se honnom någonstans. - Augusta, om du vill kan du åka hem så kan jag ta Neville till tåget, du ser lite trött ut. Sade Algie. - Åh tack kära du! Svarade farmor. Hon gav Neville en stor kram och sedan traskade hon mot bilen dem lånat av ministeriet. Algie drog koffertrarna och buren mot tåget. Neville skuttade efter, han var så glad! Dunk dunk lät det då han hoppade sig mot tåget och flera mugglare kollade med stora ögon på dem. - Farbror Algie? - Ja, Neville? Svarade Algie. - Jo, eeh... Skulle inte mugglarna undra över ifall dem såg ett tåg fullt med barn och koffertrar? Föresten vart är tåget? - Neville, mugglarna kan inte komma till tåget. Bara dem som är mugglarfödda eller deras föräldrar som fått tillstånd av mynisteriet. Dessutom står tåget på perrong 9 3/4. 21 jul, 2011 21:48 |
|
Borttagen
|
Coolt
21 jul, 2011 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen