Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]

Forum > Fanfiction > Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]

1 2 3 4 ... 41 42 43
Användare Inlägg
veravoff1
Elev

Avatar


aaa vad bra!! dör om det inte kommer mer snart!!! *bevakar*
ps.
läsa gärna min fafiction james potters första år (sv) på hogwarts!!

Läs min fanfiction "only time will tell"

19 jul, 2011 23:44

EmilySwann
Elev

Avatar


Mer :]

MoonChiild, JuliaE & mine är AWESOME! :D ?

20 jul, 2011 01:21

Borttagen

Avatar


JAG VILL HA MEER! :

20 jul, 2011 12:36

Stranger
Elev

Avatar


Mer

20 jul, 2011 13:02

Borttagen

Avatar


Kapitel 7

Dracos synvinkel
Draco vaknade nästa morgon, och var lite nervös för hur hans plan skulle gå. Dock var han väldigt osäker på om han verkligen skulle göra det, sånt gjorde man ju när man var liten ju. Han tog upp lappen som han hade skrivit under natten och läste den, han suckade det var ju så patetiskt det han hade skrivit.
Han tog fram ett nytt stcke pergament och skrev 6 ord på det. "Jag tycker väldigt mycket om dig//DM" Han svalde och läste det flera gånger för sig själv, det fick helt enkelt bära eller brista han skulle till att lappen på nått sett skulle komma ner i Harrys fika på uniformen. Han reste sig sedan upp och kläde på sig, och gick upp till sora salen med sina kumpaner. Han hoppades att dom skulle ha lektioner med gryffindor under dagen, han satte sig ner och kollade mot gryffindorbordet, Harry hade inte kommit än.


Harrys synvinkel
Harry hade haft väldigt svårt att somna den natten, han hade suttit uppe och pratat så gott som hela natten. Harry tyckte det var skönt att kunna prata med Hermione själv utan Ron, när Harry väl vaknade kände han sig utvilad och satte sig upp och satte på sig glasögonen och började sedan klä på sig.
- God morgon Harry. Harry rykte till han hade inte sett att Ron var vaken
- God morgon Ron. Sa han och log ett så normalt leende han bara kunde, och väntade sedan på att Ron skulle bli klar så dom kunde gå ner till frukosten Harry kände att han verkligen var hungrig idag med tanke på att han inte hade ätit så mycket under festmåltiden kvällen innan.
Dom slöts upp med Hermione i sällskapsrummet, och gick ner mot frukosten, Harry kände sig lugn och gick som på moln nästan efter att ha pratat med Hermione som hade propsat lite på att Harry på nått sett skulle närma sig Draco.

20 jul, 2011 14:25

veravoff1
Elev

Avatar


Aaa mer ääälskar

Läs min fanfiction "only time will tell"

20 jul, 2011 14:28

Borttagen

Avatar


AA JÄTTEBRA IIhiii MEER

20 jul, 2011 14:30

Borttagen

Avatar


Kapitel 8

Harrys synvinkel
Harry kom in i stora salen, och kaste en liten blick mot Slytherinbordet, och han blev varm i kroppen när han såg Draco sitta där. Han skulle nästan kunna e vad som hellst för att få vara där med Draco utan att det skulle vara konstigt på minsta sett, han svalde och kollade ner i golvet och gick och satte sig med Hermione och Ron och började äta frukost. Med tanke på hur lite Harry fick i sig vid middagen igår, tog han nu för sig av maten som smakade helt underbart i hans mun.
Men även fast han åt av hjärtats lust så kollade han med jämna mellanrum bort mot Slytherinbordet, han kollade sedan på schemat som Mc Gonagall kom gående och delade ut, och det pirrade till i magen när han såg att deras första lektion var i skötsel och vård av magiska djur tillsammans med slytherin.

Dracos synvinkel
Draco kollade på sitt schema, och drog ett djupt andetag, det var dags att börja samla mod och finslippa detaljerna lite. Han kollade på sin klocka, och såg att han måste gå ner och hämta sin väska, och sedan bege sig väg till lektionen. Han kollade säkert 100 gånger så att lappen verkligen låg i hans ficka när han en stund senare gick ner för slutningen och mot Hagrids stuga. Han såg att Harry redan var där, han hoppades att han på ett eller annat sett fick en anledning att komma i närheten av Harry, och lägga lappen i hans ficka.

Hermiones synvinkel
Hermione viste att Harry nog var lite skraj för att närma sig Draco, så hon höll ett vaknade öga åt Harry över Draco. Hagrid sa att dom skulle sammlas allihopa runt omkring ett bord som han stoid vid, Hermione såg hur Draco kämpade för att få en plats bredvid Harry.
Hon log när hon såg hur bister Draco luyckats få sin min över att ha hamnat bredvid Harry.


Dracos synvinkel igen
Draco kände sig smått iaktagen men han brydde sig inte, han dålde väl att han var glad över att ha kommit bredvid Harry och han satte på sig sin stela minn igen. Han kollade så ingen såg det, och sedan tog han fram lappen och smög ner den i Harrys fika.
Han hade utfört första steget

20 jul, 2011 16:07

Borttagen

Avatar


ÅH JÄTTESPÄNNANDE! Skriv mer SÅ FORT DU KaN! Jag kan inte vänta! O_O

20 jul, 2011 16:12

EmilySwann
Elev

Avatar


mer :]

MoonChiild, JuliaE & mine är AWESOME! :D ?

20 jul, 2011 16:38

1 2 3 4 ... 41 42 43

Forum > Fanfiction > Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]

Du får inte svara på den här tråden.