Om ni inte gråtit nog än...
Forum > Harry Potter > Om ni inte gråtit nog än...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Summer Lovegood
Elev |
Det är så hemskt. :´c
Jag vill inte fatta att det är slut. Det kan inte vara slut känner jag. Sitter och gråt till videon, sen sitter jag bara och ryser. Det här är inte ens kul... "We will finish this as it all began...Together" 14 jul, 2011 02:55 |
|
Dante
Lärare |
Riktigt bra. Har ju inte sett filmen än (ska göra det ikväll!) så nu är man lite förberedd på vad man lär få se precis innan då. Ugh, brukar ju inte bli särskilt känslig av att se filmer, men ska bli intressant att se hur jag reagerar på allt ikväll...
14 jul, 2011 06:21 |
|
Kara Clover
Elev |
Mina tårar är snart borta...Videon är väldigt fin
I cried to sleep when watched HpD Part2...Snyft! 14 jul, 2011 09:10 |
|
si_tonks
Elev |
asså gud måste det vra slut jag orkar inte med det!
jag har typ gråtit ut mina tårar för resten av månaden... ![]()
14 jul, 2011 09:30 |
|
Borttagen
|
Those gif spoke my heart. AKDLÖAKÖF!!!!!!!!!!!!!!!! :'( 14 jul, 2011 10:04 |
|
Borttagen
|
Den visades innan midnattspremiären
Såg dock bara den sista minuten eller så eftersom det var så packat med folk att det tog evigheter innan vi kom int, så får se till att titta på den nu 14 jul, 2011 11:23 |
|
Ugglan
Elev |
14 jul, 2011 11:26 |
|
childhoodlight
Elev |
Har du tumblr? För jag sökte bara på taggar så kom det upp hehe, men vet inte om man kan göra det om man inte har tumblr :<<
14 jul, 2011 11:53 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Det var så hemskt. De visade den på midnattspremiären, innan filmen började. Alla i salongen grät högljutt. </3 Det kändes som att man gick sönder.
![]()
14 jul, 2011 12:06 |
|
Borttagen
|
Tycker så jävla synd om dem.
10 år! Halva deras liv! Sista dagen, och att veta att de inte kommer komma tillbaks dit... Nä fy fan vad hemskt! 14 jul, 2011 12:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

















Mugglarportalen