Jag kom och tänka oå en sak..
Forum > Harry Potter > Jag kom och tänka oå en sak..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Theabeanr1
Elev |
12 dec, 2011 19:19 |
|
Borttagen
|
Jaa de flesta är släkt på långt håll, finns några släkträd på wiki
12 dec, 2011 19:21 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av Karo: *varning för spoilers!* .. som påminner mig lite om inlägget att Harry och Draco skulle vara släkt. Harry är en av Peverells ättlingar eller vad det kallas och det var Mervolo också och Voldermort är Mervolos dotterson så han och Harry är typ jätte jätte avlägsna släktingar? Eller är kanske alla trollkarlar och häxor släkt med varandra..? smart har också tänkt på det!!!! 12 dec, 2011 19:25 |
|
themarauder
Lärare |
Tror att de renblodiga är ofta släkt med varandra - Sirius säger ju det!!
=) - just like themarauder 12 dec, 2011 19:29 |
|
Alice Diggory
Elev |
alla renblods trollkarlar är släkt
"tick tack tick tack" 12 dec, 2011 19:48 |
|
Severus10
Elev |
Alla renblodiga är släkt med varandra
13 dec, 2011 13:11 |
|
J-star Black
Elev |
Alla trollkarlsfamiljer är släkt med varanda, särkilt de som inte får ingå giftermål med icke renbodiga.
Harry och Voldemorts farfäder är bröderna Peverell, så om man går tillbaka typ tusen år så ser man att de är släkt... ![]() ![]()
13 dec, 2011 13:59 |
|
prongs
Elev |
asså coolt ju! att alla är släkt menar jag.. fast iofs, nånstans måste det ju börja så alla är ju släkt egentligen...
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 13 dec, 2011 14:58 |
|
Tonks<3
Elev |
Har inte tänkt på det men ni har rätt alla renblodiga är släkt med varandra fast harry är ju halvblod
![]()
13 dec, 2011 15:01 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Tonks<3: Har inte tänkt på det men ni har rätt alla renblodiga är släkt med varandra fast harry är ju halvblod Men James var "Renblodig" Därav kommer Harry från en renblodig linje, och ingår då i de renblodigas släkte... Nymphadora Tonks är också halvblod men hon härstammar på sin mors sida från ett renblodigt släktträd, så hon ingår också i den ekvationen. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 14 dec, 2011 14:47 |
Forum > Harry Potter > Jag kom och tänka oå en sak..
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen