Vår lilla resa
Forum > Off Topic > Vår lilla resa
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
tittade på the leakey cauldrons livestream hla tiden men det är inget emot det ni varit med om! lyllosar!
det måste varit underbart! ![]()
11 jul, 2011 08:59 |
|
Danzi
Elev |
http://www.youtube.com/watch?v=AhDc8Jriizc&NR=1
Jag kollade denna video som är ifrån galapremiären i London, och fick syn på en stor, svensk flagga mitt i högen av fans. Häftigt för det första, men jag undrar om du childhoodlight, stod ungefär där typ? ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
11 jul, 2011 09:09 |
|
Katla
Elev |
Jag har inga ord, ♥
Amazing. ♏︎ 11 jul, 2011 11:36 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Danzi: http://www.youtube.com/watch?v=AhDc8Jriizc&NR=1 Jag kollade denna video som är ifrån galapremiären i London, och fick syn på en stor, svensk flagga mitt i högen av fans. Häftigt för det första, men jag undrar om du childhoodlight, stod ungefär där typ? Jag stod på samma sida, men längre ner. : > Vi hade flaggor som man kunde vifta med innan, men de slängde vi när de väl kom haha! De med den stora sverigeflaggan pratade vi med, dock. Trevliga töser!
11 jul, 2011 11:38 |
|
Pixie
Elev |
11 jul, 2011 11:50 |
|
childhoodlight
Elev |
Här är en fantastisk bild som jag älskar på accioron, Elderwand och mig... med tanke på bakgrunden
![]() http://i53.tinypic.com/j9rpyf.jpg
11 jul, 2011 21:43 |
|
Borttagen
|
Supersöt bild. Ni ser så otroligt lyckliga ut.
11 jul, 2011 21:58 |
|
accioron
Elev |
Jag ser fräsch ut efter två dagar på gatan
Nä men, det var helt otroligt kul! 11 jul, 2011 22:10 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Här är en fantastisk bild som jag älskar på accioron, Elderwand och mig... med tanke på bakgrunden ![]() http://i53.tinypic.com/j9rpyf.jpg Åh. ♥ Önskar att jag kunde vara där med er! ♏︎ 11 jul, 2011 22:39 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Supersöt bild. Ni ser så otroligt lyckliga ut. We were, we were Haha, du lyckas ändå se ut som en supermodell... dö Skrivet av Katla: Skrivet av childhoodlight: Här är en fantastisk bild som jag älskar på accioron, Elderwand och mig... med tanke på bakgrunden ![]() http://i53.tinypic.com/j9rpyf.jpg Åh. ♥ Önskar att jag kunde vara där med er! Awwww ♥
11 jul, 2011 22:50 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen