Hermione i Pojkarnas sovsal? o.o
Forum > Harry Potter > Hermione i Pojkarnas sovsal? o.o
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Haha, jag visste inte att det var på det där viset. x)
8 jul, 2011 22:51 |
|
Summer Lovegood
Elev |
Det står i böckerna. Minns inte vilken, men det är när Ron försöker gå upp för trappan till Flickornas sovsal.
"We will finish this as it all began...Together" 8 jul, 2011 22:54 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Hotissue: Skrivet av Katla: Skrivet av Borttagen: Jag har verkligen för mig att Ron sa till Hermione nåt i stil med "Du får inte vara här!" eller nåt sånt :p ...Och Ron vet alltid mest och bäst? Men Ron hade rätt Som Douce sa, så var det för att tjejerna ansågs mer pålitliga än killarna, så grundarna ansåg inte att samma skydd behövdes åt det andra hållet. :p Det står i någon av böckerna. Hermione berättar det har jag för mig när Ron försökt ta sig upp för trappen. Det är i såna här tillfällen som man tycker att Rowling borde gett ut: Hogwarts en Historia, så att vi kunde få svar på våra frågor. 8 jul, 2011 23:03 |
|
Hotissue
Elev |
8 jul, 2011 23:52 |
|
Fjortis
Elev |
Skrivet av Summer Lovegood: Det står i böckerna. Minns inte vilken, men det är när Ron försöker gå upp för trappan till Flickornas sovsal. det var nog fenixorden Trombones do it louder 8 jul, 2011 23:54 |
|
Hulda
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av Hulda: Alltså förlåt Puffsurrare... men läser alltid ditt namn som porrsurfare... Uhuuuuu!? Hulda, din...Kackerlacka! Hahahaha, förlåt (a) 9 jul, 2011 00:52 |
|
Chriszy
Elev |
hmm... det är ju lite fail i första filmen att harry, ron o hermione går upp för samma trappa när de ska till sovsalarna och sen olika dörrar.. har alltid föreställt mig att det är som två "torn" i typ.. varsin ände av uppehållsrummet
I solemnly swear that I am up to no good. 9 jul, 2011 02:06 |
|
Borttagen
|
Hihi,det är nog ganska weird!!
9 jul, 2011 10:02 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Fjortis: Skrivet av Summer Lovegood: Det står i böckerna. Minns inte vilken, men det är när Ron försöker gå upp för trappan till Flickornas sovsal. det var nog fenixorden Jepp, läste det i förrgår. Ron vill berätta något viktigt för Hermione och rusar upp för trapporna som förvandlas till en kana och så kommer några tjejer och skrattar åt honom. 9 jul, 2011 10:20 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
9 jul, 2011 11:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen