Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Långhelg

Forum > Off Topic > Långhelg

1 2 3 4
Användare Inlägg
dani
Elev

Avatar


Nu känner jag mig onormal Är jag den enda som går ut och springer om jag vaknar tidigt? Haha och Li finns det några bra badställen på Lidingö?

16 maj, 2010 15:11

Cyachi
Elev

Avatar


dani, jag tror det. xD

16 maj, 2010 15:17

Borttagen

Avatar


jag brukade vakna vid klockan 12. Nu på senare tidien vaknar jag mycket tidigare av okänd anledning.

16 maj, 2010 15:20

dani
Elev

Avatar


Hahaha, Cyachi förmodligen...
Nessilini, man brukar vakna tidigare ju äldre man blir, inte sant?

16 maj, 2010 15:55

Oskan
Elev

Avatar


Stämmer nog, sover mindre och mindre på månarna!

"May the force be equal to mass times acceleration"

16 maj, 2010 15:58

dani
Elev

Avatar


Ja, plus att tonåringar behöver mer sömn än vuxna.

16 maj, 2010 16:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av dani:
Hahaha, Cyachi förmodligen...
Nessilini, man brukar vakna tidigare ju äldre man blir, inte sant?

Men så gammal är jag inte >__<

16 maj, 2010 16:35

dani
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av dani:
Hahaha, Cyachi förmodligen...
Nessilini, man brukar vakna tidigare ju äldre man blir, inte sant?

Men så gammal är jag inte >__<


Hahahahaha Nej, men du är ju äldre än när du var 14 och jag kan sova länge ibland.

16 maj, 2010 17:36

Smuuli Tee
Elev

Avatar


Jag vill också ha långhelg!

Jag brukar alltid vakna 8 timmar efter att jag somnat om jag inte ställt någon klocka, lite läskigt faktiskt... Fast ibland somnar jag om såklart
Så på loven kan det vara allt från nio till två, beroende på vad jag gjort dagen innan.

but then again you were lost from the start

16 maj, 2010 22:45

Oskan
Elev

Avatar


Så sugen på sommarlov så att det inte är sant asså, har ingen studieteknik för 5 öre nu...

"May the force be equal to mass times acceleration"

19 maj, 2010 18:05

1 2 3 4

Forum > Off Topic > Långhelg

Du får inte svara på den här tråden.