Långhelg
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dani
Elev |
Nu känner jag mig onormal
16 maj, 2010 15:11 |
|
Cyachi
Elev |
dani, jag tror det. xD
16 maj, 2010 15:17 |
|
Borttagen
|
jag brukade vakna vid klockan 12. Nu på senare tidien vaknar jag mycket tidigare av okänd anledning.
16 maj, 2010 15:20 |
|
dani
Elev |
16 maj, 2010 15:55 |
|
Oskan
Elev |
Stämmer nog, sover mindre och mindre på månarna!
"May the force be equal to mass times acceleration" 16 maj, 2010 15:58 |
|
dani
Elev |
Ja, plus att tonåringar behöver mer sömn än vuxna.
16 maj, 2010 16:08 |
|
Borttagen
|
16 maj, 2010 16:35 |
|
dani
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av dani: Hahaha, Cyachi förmodligen... Nessilini, man brukar vakna tidigare ju äldre man blir, inte sant? Men så gammal är jag inte >__< Hahahahaha 16 maj, 2010 17:36 |
|
Smuuli Tee
Elev |
Jag vill också ha långhelg!
Jag brukar alltid vakna 8 timmar efter att jag somnat om jag inte ställt någon klocka, lite läskigt faktiskt... Fast ibland somnar jag om såklart Så på loven kan det vara allt från nio till två, beroende på vad jag gjort dagen innan. but then again you were lost from the start 16 maj, 2010 22:45 |
|
Oskan
Elev |
Så sugen på sommarlov så att det inte är sant asså, har ingen studieteknik för 5 öre nu...
"May the force be equal to mass times acceleration" 19 maj, 2010 18:05 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen