Bok-Tonks inte alls Film-tonks?
Forum > Harry Potter > Bok-Tonks inte alls Film-tonks?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Natalia Tena har utstrålning och en härlig personlighet; jag tycker att hon borde ha varit med lite oftare i filmerna, fått spela in ett antal fler scener. Eller i alla fall fått fler repliker och möjligheter att vara Tonks i de scener som hon redan har spelat i. I femte filmen tycker jag att Tonks är relativt bra porträtterad, men i de resterande... well, hon är ju inte med så mycket, så vi hinner inte se Tonks personlighet träda fram riktigt. Hon är allvarlig i dem på något vis, vilket inte riktigt stämmer överens med Tonks personlighet i böckerna. Fast, det kanske hade tonat ner allvaret lite om Tonks helt plötsligt hade snubblat över en käpp när folk från orden diskuterar var Snapes lojalitet ligger, så det är väl förståeligt. Det hade antagligt inte varit "filmiskt korrekt" enligt regissören eller något i den stilen. Men min röst går till Tonks från OotP; den film-Tonks som jag gillar bäst. c:
28 jun, 2011 20:16 |
|
adliitam
Elev |
Jag tycker att det man ser av henne i filmern aä rjätte bra
![]() ![]()
28 jun, 2011 22:23 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Haha okej, då missförstod jag, trodde du menade att jag hade sagt det <: My bad! Hahhah, det gör inget xd ![]()
28 jun, 2011 23:08 |
|
superman
Elev |
Jag älskar i femman i femman när hon vänder sig om och blinkar mot Harry och sekunden efter snubblar hon över någonting... Så Tonks.
Hon har ju inte så stor roll i filmerna vilket egentligen inte är så konstigt då hon inte tillför mycket till handlingen. Lite synd i och för sig, hon är en sån underbar karaktär! 28 jun, 2011 23:24 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
28 jun, 2011 23:26 |
|
tomtesnodd
Elev |
Skrivet av Ginnyy: jag tycker inte att de har fått med en riktigt bild utav Tonks i filmerna. Jag vill ha mer av hennes klumpighet och hennes glada energi. Fast antagligen så är hon väl inte en tillräckligt stor och viktig karaktär för att göra så mycket utav i filmerna, vilket är lite synd Skrivet av Adina: Jag vill se mer av Tonks förhållande med Lupin! Jag älskar den där scenen i HBP (boken) efter att Bill blivit attackerad. I agree with both of you! "It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities" 29 jun, 2011 05:52 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
29 jun, 2011 10:10 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av Nymphadora Tonks!: Jag hoppas att Natalia får spela mer i sista filmren nu. Innan Spoiler: Tryck här för att visa! BUHUHUH.:C Vill inte vill inte vill inte :c ![]()
29 jun, 2011 10:11 |
|
Luna Lovegood.
Elev |
Jaaa, och ferresten så är inte Lupin och Tonks ihop i 6: an, men i filmen, säger Tonks :"Vad är det älskling?" Det är konstigt!
"Harry hade inte haft ont i ärret på 19 år. Allt var väl" 29 jun, 2011 10:37 |
|
Hippogriff
Elev |
Får inte riktigt fram någon bild av henne... men hon är så tråkig i filmerna.
We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. 29 jun, 2011 12:03 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen