Fred Weasley<3
Forum > Harry Potter > Fred Weasley<3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MayoGryffindor
Elev |
Ja. De är ju tvillingar, jag tror att han drabbas mest även om alla sörjer mycket. Fred och George är som en person, de kan verkligen varandra och står varandra jättenära.
"She's buying the stairway to heaven" 25 jun, 2011 11:51 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Sirius
Hola, Mishamigos! 27 jun, 2011 15:32 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Fred och George är som en och samma person. När Fred dör är det som om ena halvan av George dör. :'(
27 jun, 2011 15:38 |
|
MayoGryffindor
Elev |
"She's buying the stairway to heaven" 27 jun, 2011 15:42 |
|
Borttagen
|
Jag sitter och slår på böckerna när någon kraktär dör.
Spoiler: Tryck här för att visa! 28 jun, 2011 00:55 |
|
HedwigPotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag sitter och slår på böckerna när någon kraktär dör. Spoiler: Tryck här för att visa! Jag vet mig med! Det är ju dock tanken att provocera... det är precis som när någon kallar en lilla gumman/gubben mitt i ett bråk. Care to read? Things aren't always as they seem, Elizabeth Bennet 28 jun, 2011 00:59 |
|
Danzi
Elev |
Jag reagerade nog mest när Dobby, Sirius, Snape, Lupin och Fred dog, då jag alltid haft de som några av mina favoriter. Kommer verkligen gråta när Lupin, Snape och Fred dör i den sista filmen. Usch.. :'(
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
28 jun, 2011 10:24 |
|
Borttagen
|
Jag håller med dig, hans död var den som var verkligast, bara en liten stund innan han dog så stod han och skämtade. Men det är just det, man inser verkligen hur allvarliga och intensiva böckerna när en karaktär som Fred dör, och så plötsligt också. 28 jun, 2011 10:44 |
|
Elderwand
Elev |
Jag reagerade starkt då Sirius dog. Eftersom J.K skriver så äckligt bra, alltså, man såg ju liksom Sirius (eller åtminstone jag gjorde det) på samma sätt som Harry. Jag älskade Sirius kinda like Harry did, så när han blev dödad av Bella, blev jag så obeskrivligt ledsen. Jag hade t.o.m en tyst minut för honom, mitt uppe i all läsning.. :c
Hur kommer det sig att jag alltid läst om alla dödsfall i HP, i en bil? Weird. Grät fr.o.m att Percy skämtade (dvs, Fred dog) till att Molly dödade Bella. Då bara: go Molly, go Molly, go Molly..! Haha. Nejvars, men alltså, you get the point. Dumbledore och Dobbys död var de enda jag inte grät till. Dumbledore vet jag inte riktigt varför. Han betydde ju mycket osv, men jag tror det har lite med att göra att jag redan sett filmen innan jag läst boken, så jag var förberedd, likaså på Dobbys död. Sirius död borde jag varit förberedd på, men jag ser honom på ett helt annat sätt i filmerna än i böckerna eftersom att man får läsa om honom mer osv.
28 jun, 2011 15:41 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Hur J.K skriver det är bara för mycket! Leendet på läpparna ♥ Åh...
På trailerna kan man se när Fred... Ni vet... Kolar av. Gulp. Han kastas genom luften tilsammans med massa stenar. Är bara för mycket!
28 jun, 2011 16:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen