Söndagsångest
Forum > Off Topic > Söndagsångest
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dani
Elev |
Varför är fredagar hemska?
12 maj, 2010 22:30 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Jag brukade få söndagsångest för att jag var tvungen att gå till skolan (jag var ganska utstöt)
Men nu har jag börjat i en ny musikinriktad skola och nu har jagbara ångest inför pro eller liknande
19 okt, 2011 19:57 |
|
IamAK
Elev |
ja, lite. eller kanske inte ångest direkt men den där "imorgon är det skola" känslan kommer ju...
19 okt, 2011 19:58 |
|
Knizzlare
Elev |
Njae, söndagsångest? Ja. För att det är ny vecka? Nej. Det är oftast för att jag inte övat på fiolen XD
![]()
19 okt, 2011 19:59 |
|
expelliarmus
Elev |
Jag tycker att söndagar är mysiga. Det är en dag då man önskar att det var regn, så att man fick mysa ner sig i sängen/soffan med en underbart varm filt, eller möjligtvis ta en kopp te och sätta sig framför brasan med datorn. Filmer, godis, läsk och bara massor av mys! Det är underbara söndagar det.
Jag tycker att måndagsmorgonångesten är värst...
19 okt, 2011 20:06 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen