Vid-Behov-Rummet
Forum > Harry Potter > Vid-Behov-Rummet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Summer Lovegood
Elev |
Om ingen var inne där så skulle det nog bli en toalett, men om de hade varit kvar så skulle han ju bara kommit in till dem. Det är vad jag tror iallafall.
"We will finish this as it all began...Together" 14 jun, 2011 12:50 |
|
Elderwand
Elev |
Summer LovegoodTror inte det skulle bli en toalett. Som sagt måste man ju tänka: Jag behöver ett rum där man kan gå på toa. När jag är kissignödig tänker inte jag så utan något som "jäklar vad kissig jag är..! Finns det en toa i närheten?". Så för mig är det två olika saker : )
14 jun, 2011 13:31 |
|
Abrakadabra
Elev |
14 jun, 2011 13:35 |
|
Summer Lovegood
Elev |
När jag blir kissnödig är det iallafall det första jag tänker på är en toalett. xD
Att jag måste hitta en toalett. "We will finish this as it all began...Together" 14 jun, 2011 13:35 |
|
Abrakadabra
Elev |
Skrivet av Summer Lovegood: När jag blir kissnödig är det iallafall det första jag tänker på är en toalett. xD Att jag måste hitta en toalett. Men så är det ju med allting! -Ojj vad jag är hungrig finns det något kök någonstans?! (Fast behov rummet kunde ju inte fixa det...men ändå) -Ojj vad jag är trött finss det någon säng någonstans?!
14 jun, 2011 13:38 |
|
Summer Lovegood
Elev |
Så tänker jag iallafall, fast om jag är hungrig så tänker jag mer på en restaurang och om jag är trött tänker jag på min säng. :s
"We will finish this as it all began...Together" 14 jun, 2011 13:44 |
|
Abrakadabra
Elev |
Skrivet av Summer Lovegood: Så tänker jag iallafall, fast om jag är hungrig så tänker jag mer på en restaurang och om jag är trött tänker jag på min säng. :s Men om jag är kissnödig tänker jag väl på badrummet då ^^
14 jun, 2011 13:48 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Kintsugi: I sjuan kommer dem väl in i vbr från Aberforth? när Harry senare måste ha tag i rummet med alla gömda prylar (i jakt på tiaran) måste väl högkvartersrummet utrymmas? Eller tänker jag fel nu? Ginny måste väl lämna rummet och hålla sig undan medan Harry, Ron och Hermione beger sig in i nya rummet och blir snabbt avbrutna av Draco, Crabbe och Goyle? joo jag tror att deg var så att ginny skulle gå ut för att harry ska in i ett annat rum i sjuan... eller tänker jag fel nu? ![]()
14 jun, 2011 13:50 |
|
Summer Lovegood
Elev |
Ja, men jag säger inte badrum till badrum. xD
Jag säger toalett, eller toaletten. Ibland kan jag säga badrummet, men det är inte ofta. "We will finish this as it all began...Together" 14 jun, 2011 13:51 |
|
Abrakadabra
Elev |
Skrivet av Summer Lovegood: Ja, men jag säger inte badrum till badrum. xD Jag säger toalett, eller toaletten. Ibland kan jag säga badrummet, men det är inte ofta. Nä jag säger toalett jag med! Men jag 'tänker' mer på att komma badrummet än till toaletten
14 jun, 2011 13:52 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen