Allergier
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hannie Lovegood
Elev |
Jag är inte allergisk mot något.
13 jun, 2011 16:31 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av Hannie Lovegood: Lyckost!Jag är inte allergisk mot något.
http://nouw.com/ellenfelixson/
13 jun, 2011 16:32 |
|
NEWBORN
Elev |
Uhh är allergisk mot massor :'(
Jag är jätte allergisk mot nötter och pollen. Sen är jag allergisk mot pälsdjur, morötter, soja, kiwi och en massa andra frukter. :'(
13 jun, 2011 16:35 |
|
Borttagen
|
Det var inte jag heller förrän i år 13 jun, 2011 16:44 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
13 jun, 2011 18:50 |
|
Borttagen
|
Jag är allergisk för tomat (vilket är tur, eftersom jag inte tycker om dem XD) och de flesta cirtusfrukter (apelsin, mandarin osv) banan och jag tror jag har blivit allergisk mot äpplen för jag får magont när jag äter dem :c
Och så kan det hända att jag är allergisk för hund, för när jag sov över hos en kompis började det klia i ögonen något förskräckligt dagen efteråt (jag hade haft med min kudde, och hunden hade varit och löst hår på den) 13 jun, 2011 18:53 |
|
Loren
Elev |
Jag är allergisk mot pollen, hemskt jobbigt så fort jag glömmer ta min medecin så får jag andnöd och öroninflammation.
Jag tål inte klistret på plåster ^^ och så är jag laktosintollerant. 13 jun, 2011 19:37 |
|
Elley
Elev |
Jag är som sagt pollen alergiker, men det värsta är att jag har en sorts astma med. Denna astma får man oftast 1-2 perioder om året, jag får alltid på våren när det är som mest ollen. Detta gör att jag nästan alltid har svårt att andas. Tar dock ögondroppar och medicin mot pollenet.
http://nouw.com/ellenfelixson/
13 jun, 2011 19:40 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag har varit laktosintolerant, men det gick bort typ, så jag är inte intolerant eller allergisk mot någonting.
![]()
13 jun, 2011 19:45 |
|
seamus
Elev |
13 jun, 2011 21:54 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen