Varför är ni emot mig
Forum > Off Topic > Varför är ni emot mig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nej det vet jag inte.
Alla som jag förut rollade med är inne men de svarar inte på rollen 7 feb, 2016 22:52 |
|
Holytail
Elev |
7 feb, 2016 22:53 |
|
Borttagen
|
men de vill inte rolla längre.
inte med mjg i alla fall. Jag vill kanske rolla med nya 7 feb, 2016 22:54 |
|
Holytail
Elev |
7 feb, 2016 22:55 |
|
Borttagen
|
om man läser mina roll så kan de ju skriva något också.
Man behöver inte ens bry sig om att läsa om man inte vill rolla. 7 feb, 2016 22:57 |
|
Borttagen
|
Som sagt tidigare så kan du ju fråga de du rollar med som är inaktiva
Dessutom, varför måste det vara tjej och kille? Varför kan inte båda vara tjejer om ni nu vill det? Just curious 9 feb, 2016 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen