Öppet rollspel, Röda-Vita rosen
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet rollspel, Röda-Vita rosen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kaylin: Skrivet av Borttagen: Vänta vänta här en sekund varför står Ciara på gula rosen?? Ciara kommer ju inte kunna komma in på högkvarteret för den kommer ju finnas i huffelpuffs sällskapsrum tack för att du sa till! ♥ Ska ordna det!! Ja jag satt helt lungt och kollade lagen när jag märkte det och min reaktion vart verkligen vänta här nu lite en smula eller 2 8 jan, 2016 16:20 |
|
Hermionez-04
Elev |
Namn : Samantha (Sam) Luvic Ålder : 13 Kön : Tjej Utseende : Platt, kolsvart, långt hår (ni vet sådär spikrakt klippt), lika spikrak lugg, grå ögon, olivfärgad hy, ca 160 cm lång, smal för sin ålder Lag : Blå rosen Familj : Mamma (33), lillasyster (7) (familjen kommer från Kina ursprungligen så alla har ett asiatiskt utseende) Rollare : Hermionez-04 Intressen : Läser väldigt mycket, älskar svåra utmaningar där man behöver tänka mycket, dansar övrigt : Har haft ätstörningar i 1 år och mår inte så bra pga det, ensamvarg, snabbtänkt Snabbhet : 3 Styrka : 1 Smidighet : 5 Interligens : 5 I'm writing this ironically. 8 jan, 2016 16:38 |
|
Kallamina
Elev |
Hermionez-04 & Ciara - YEAY!!
Min mall: Namn : Bitterblue Nightwall (Kallas för Jane -av någon underlig anledning- eller Blue) Ålder : (10-14) 14 Kön : Tjej/kvinnligt Utseende : ![]() Lag : Blå/Ravenclaw Familj : Adopterad, ensamnstående mamma som jobbar heeeeela tiden Rollare : Kallamina Intressen: Karate (brunt bälte) och tennis övrigt : Är en ofrivillig ensam varg, eftersom hon är adopterad har hon inga syskon och hennes adoptiv mamma har aldrig tid för henne är hon väldigt ensam av sig. Snabbhet : 5 Styrka : 3 Smidighet : 3 Interligens : 4 (Snabbhet-Interligens är en skala från 0-5) En sak bara.. Det är väääääldigt få medlemmar i gula och Gröna rosen... Taggar lite folk Spoiler: Tryck här för att visa! Också några jag vill ska vara med Spoiler: Tryck här för att visa!
8 jan, 2016 17:53 |
|
Missy The Timelady
Elev |
8 jan, 2016 22:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Missy The Timelady: Okej har blivit taggad två gånger så antar att jag är med... Välkommen till gula rosen 8 jan, 2016 22:46 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Missy The Timelady: Okej har blivit taggad två gånger så antar att jag är med... Välkommen till gula rosen Men jag fattar inte... x) ![]()
8 jan, 2016 22:47 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Missy The Timelady: Okej har blivit taggad två gånger så antar att jag är med... Välkommen till gula rosen Men jag fattar inte... x) Hahahahahah xD Läs första inlägget
8 jan, 2016 22:50 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Missy The Timelady: Okej har blivit taggad två gånger så antar att jag är med... Välkommen till gula rosen Men jag fattar inte... x) Hahahahahah xD Läs första inlägget Aha... *soringer och gömmer mig i skiggan* Nejmen kan jag göra mallen imorgon? Är på mobilen och får inte in en bild ((jag brukar ha bild i mall)) ![]()
8 jan, 2016 22:52 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Missy The Timelady: Okej har blivit taggad två gånger så antar att jag är med... Välkommen till gula rosen Men jag fattar inte... x) Hahahahahah xD Läs första inlägget Aha... *soringer och gömmer mig i skiggan* Nejmen kan jag göra mallen imorgon? Är på mobilen och får inte in en bild ((jag brukar ha bild i mall)) Jag antar det, jag gjorde min mall typ 3 dagar senare..
8 jan, 2016 23:00 |
|
Kaylin
Elev |
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Missy The Timelady: Okej har blivit taggad två gånger så antar att jag är med... Välkommen till gula rosen Men jag fattar inte... x) Hahahahahah xD Läs första inlägget Aha... *soringer och gömmer mig i skiggan* Nejmen kan jag göra mallen imorgon? Är på mobilen och får inte in en bild ((jag brukar ha bild i mall)) Jag antar det, jag gjorde min mall typ 3 dagar senare.. Det behövs inte nu! Det är många som inte har skickat in sin mall än *hrm hrm!* Go Fuck yourself you damn cereal 8 jan, 2016 23:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen