Harry Potter på franska
Forum > Harry Potter > Harry Potter på franska
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Åh jag skulle vilja ha på franska! Har bara läst på engelska och svenska och tittat i de tyska böckerna.
without something there is no nothing 14 maj, 2010 10:36 |
|
dani
Elev |
Franskafranskafranska
14 maj, 2010 12:31 |
|
Oskan
Elev |
Deutsch über alles!
"May the force be equal to mass times acceleration" 15 maj, 2010 12:16 |
|
dani
Elev |
15 maj, 2010 14:48 |
|
Oskan
Elev |
Direktöversatt Tyska över allt, med andra ord, Tyska äger
"May the force be equal to mass times acceleration" 15 maj, 2010 15:16 |
|
Cyachi
Elev |
15 maj, 2010 17:08 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av dani: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av dani: Skrivet av Kintsugi: Nu blev jag avis här! Hoppas kunna få tag i en fransk upplaga nu så att jag kan komma igång med franska språket igen Haha, kan du franskaaaaa? Ja, läs den så kan vi fråga varandra om svåra ord och sånt.. haha. jag fattar ungefär nada. Har läst franska och har alltid haft otroligt lätt för språket. Behöver dock repetera allt från sjuan till nian känner jag (läser en fransk blogg för att få träna upp språket igen) - harry potter är nog ett smart alternativ till att börja på nytt! Haha Läser inte franska i skolan. Fick inte välja till det på gymnasiet, men vid sidan av läser jag lite franska någon gång i veckan. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 maj, 2010 13:09 |
|
dani
Elev |
Oh, så trevligt! Som en nybörjarkurs ungefär? Fast du kanske är väldigt duktig, hehe...
16 maj, 2010 14:57 |
|
APELSiiN
Elev |
7 jun, 2010 19:24 |
|
dani
Elev |
Haha, trevligt. Jag kanske ska försöka mig på att skriva om HP på franska någon gång. But that'll have to wait..
7 jun, 2010 19:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen