Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

öppen eller privat.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > öppen eller privat.

1 2 3 4
Användare Inlägg
klara23
Elev

Avatar


Ok du så att dem skulel vara tjej.

18 dec, 2015 08:25

Borttagen

Avatar


Jag sa att JAG skulle vara tjej

18 dec, 2015 09:10

klara23
Elev

Avatar


Okej men kan Bara byta namn. Ska komma på ett.

18 dec, 2015 16:28

Borttagen

Avatar


Namn: Santana Lundmark.
Ålder: 17
Kön: Tjej.
Längd: 170
Vikt: 65
Personlighet: Kan vara väldigt envis men är oftast snäll.
Utseende: https://taylahtalks.files.wordpress.com/2015/05/vlcsnap-00035.png?w=1200
Gillar: Fallskärmshoppning, och hålla i gång.
Ogillar: Brottslighet:
Övrigt: Hon håller på med fallskärmshoppning och är faktiskt tandeminstruktör och hoppar varje helg och varje dag under sommaren.

18 dec, 2015 20:12

Lolly0101
Elev

Avatar


Kan jag vara med ?

18 dec, 2015 20:28

Borttagen

Avatar


Det är tyvärr privat.
Men om du vill så kan jag och du rolla privat i ett annat Lolly0101

18 dec, 2015 20:31

Lolly0101
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det är tyvärr privat.
Men om du vill så kan jag och du rolla privat i ett annat Lolly0101

Tråkigt, Jo det kan vi. Skicka pm

18 dec, 2015 20:32

klara23
Elev

Avatar


Vem ska börja?

18 dec, 2015 22:01

Borttagen

Avatar


Du kanske

18 dec, 2015 22:07

klara23
Elev

Avatar


Vist ska komma på en bara. är ganska så trött .-men ska fixa i hopp nått.

18 dec, 2015 22:40

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > öppen eller privat.

Du får inte svara på den här tråden.