Prs. med Missy The Timelady
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. med Missy The Timelady
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag väcktes av min syrra som låg i min säng och jag klädde på mig tyst och gjorde något att äta
5 dec, 2015 18:44 |
|
Missy The Timelady
Elev |
5 dec, 2015 18:47 |
|
Borttagen
|
Jag tog ett glas mjölk
5 dec, 2015 18:49 |
|
Missy The Timelady
Elev |
5 dec, 2015 18:50 |
|
Borttagen
|
jag klädde på mig utekäder och gick ut
((ska vi bo grannar)) 5 dec, 2015 18:53 |
|
Missy The Timelady
Elev |
((Visst))
Jag gick ned och öppnade skafferiet innan jag stängde det igen. Jag öppnade kylskåpet och tog fram mjölk. Jag hällde upp det i ett stort glas och satte den i mickron. ![]()
5 dec, 2015 18:55 |
|
Borttagen
|
jag gich ut och plingade på Emilies dörr
5 dec, 2015 18:56 |
|
Missy The Timelady
Elev |
*Emelie
Jag hörde pligan, dock orkade jag inte öppna. Jag tog fram Oboy pulvret och blanda i den i varma mjlken. Jag hörde hur mamma öppnad edörren. ![]()
5 dec, 2015 18:57 |
|
Borttagen
|
jag plingade igen och knackade på fönsterruta och väntade!
7 dec, 2015 19:20 |
|
Missy The Timelady
Elev |
7 dec, 2015 19:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen