PRS med Missy The Timelady
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Missy The Timelady
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Det blev nyss inte omöjligt", sa jag och såg tåget bromsa in framför oss.
22 nov, 2015 12:26 |
|
Missy The Timelady
Elev |
22 nov, 2015 16:09 |
|
Borttagen
|
"Jag... jag skulle tro det"; sa jag nervöst.
22 nov, 2015 19:02 |
|
Missy The Timelady
Elev |
22 nov, 2015 19:10 |
|
Borttagen
|
Jag klev på efter Alice.
22 nov, 2015 19:11 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Jag satte mig ned. "Varför är vi här?" frågade jag. "Jag sov ju bara." ![]()
22 nov, 2015 19:21 |
|
Borttagen
|
"Jag tror... jag vet inte, jag också, men det kändes som... äsch glöm det, jag vet inte. Det är hel skumt", sa jag.
22 nov, 2015 19:23 |
|
Missy The Timelady
Elev |
26 nov, 2015 21:00 |
|
Borttagen
|
"Ja... det är ju säkert att kliva på ett främmande tåg", mumlade jag.
26 nov, 2015 21:01 |
|
Missy The Timelady
Elev |
26 nov, 2015 21:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen