Parle productions
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Parle productions
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Jag vet inte... Filma amenesia? Chillar? Det spelar ingen roll."
Jag smittar lite på teet och jag ler. 21 nov, 2015 13:32 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag nickade lite.
"Få med dem andra till ett äventyr i London?" sa jag samtidigt min mobil plinga till. ![]()
21 nov, 2015 13:34 |
|
Borttagen
|
"Varför inte" svarade jag och tog ett stort bett av min macka.
21 nov, 2015 17:36 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag läste igenom medelandet en gång.
"Du det är någon konvent ledare i Paris, dem vill ha oss där", sa jag. ![]()
21 nov, 2015 17:46 |
|
Borttagen
|
"Det vore kul, vad skulle vi klä ut oss till? " Frågar jag.
21 nov, 2015 18:07 |
|
Missy The Timelady
Elev |
21 nov, 2015 18:09 |
|
Borttagen
|
"Bra idé! När åker vi?" frågar jag och ler stort.
23 nov, 2015 17:25 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag rykte på axlarna.
"Det är om två månader", sa jag. "Så antingen åker vi dit tidigare eller så åker vi dit så vi kommer på morgonen och är där ett par dagar extra." ![]()
23 nov, 2015 17:28 |
|
Borttagen
|
"Kan vi åka ditt tidigare? Göra lite sight seing? Det blir jätte kul!" Jag ler med hela ansiktet.
25 nov, 2015 14:11 |
|
Missy The Timelady
Elev |
25 nov, 2015 14:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen