Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[PRS] luna_rav och Kaninis

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] luna_rav och Kaninis

1 2 3 4 ... 16 17 18
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Isabella log lättat och gick in hon också. Hon var rädd för att han inte skulle vilja ha hennes hjälp.

Kim satte sig ner på en ut av stolarna längst fram, där det var fyra bänkar mot varandra. De brukade nästan alltid sitta där.

16 nov, 2015 19:13

Borttagen

Avatar


Lexi satte sig ner bredvid Kim och la upp mappen på bordet och lutade sig bakåt på stolen. Hon kollade fram på tavlan och suckade till när hon såg att dom skulle jobba i grupp.

Alex satte sig ner mittemot Kim.

16 nov, 2015 19:14

Borttagen

Avatar


Isabella satte sig ner bredvid Alex. Hon brukade alltid prata hela tiden, varför var hon så jävla tyst för?

Alex tittade mot tavlan och gäspade lite. Han brukade alltid få jobba med de tre andra, så han hade inget emot det.

16 nov, 2015 19:16

Borttagen

Avatar


Läraren kom fram till dom fyra.
" Idag får ni inte jobba ihop utan jag kommer sätta er i fyra olika grupper" sa hon. Lexi kollade på läraren och suckade högt.
" Jag jobbar inte då" sa hon.

" Men kom igen vi jobbar ju alltid ihop" sa Alex.
" Inga men" sa läraren.

16 nov, 2015 19:18

Borttagen

Avatar


"Kom igeeen" sa Isabella och såg på läraren med stora ögon. "Vi kan inte direkt jobba med några andra"

Kim nickade instämmande medan han tittade på dem.

16 nov, 2015 19:22

Borttagen

Avatar


" Inga men Kim gå bort till Alexandra och Mimmi, Alex du jobbar med Karl och Filip, Isabella du jobbar med Viktor och Terese och Lexi du får jobba med Marie och Maja" sa läraren.

Alex suckade.
" Jag gör det inte" sa han.

16 nov, 2015 19:24

Borttagen

Avatar


Isabella tittade trött på läraren och ställde sig upp.
"Jaja" sa hon enkelt och gick till Viktor och Terese som satt lite längre bak.

Kim tittade efter henne, vad fan? Han tittade sedan surt på läraren. Han hade inte direkt någon lust med att jobba med Alexandra och Mimmi, de var bara fake.

16 nov, 2015 19:27

Borttagen

Avatar


" Kim gå till dom nu" sa läraren.

Lexi gick bort till Marie och Maja och suckade.

Alex gick bort till Karl och Filip.

16 nov, 2015 19:28

Borttagen

Avatar


Isabella satt och vägde på stolen, Viktor och Terese satt typ bara och stirrade på varandra. De gjorde nästan ingenting annat. Hela deras relation gick ut på att stirra på varandra.
"Öh.. så ska vi börja?" frågade hon.

Kim ställde sig trött upp och gick mot Alexandra och Mimmi. Han satte sig ner på en stol och såg hur de viftade med sina fake ögonfransar.

16 nov, 2015 19:30

Borttagen

Avatar


" Är du fortfarande tillsammans med den där konstiga tjejen Lexi?" frågade Mimmi och lutade sig fram mot Kim.

Lexi såg på Mimmi och knöt sin näve direkt.

16 nov, 2015 19:34

1 2 3 4 ... 16 17 18

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] luna_rav och Kaninis

Du får inte svara på den här tråden.